مروری بر نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال...

شگفتی‌ها به‌در شد و هفته با قهرمان پایان یافت

هفته بیست و دوم به گونه ای به پایان رسید که همیشه در تاریخ لیگ برتر ثبت خواهد شد.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران هفته بیست و دوم خود را عصر امروز پشت سر گذاشت. مهمترین اتفاق این هفته قعطی شدن قهرمانی گیتی پسند بود که با پیروزی در خانه فرش آرا به دست آمد. مس سونگون به سختی از سد حافظ در ساری گذشت و گهر زمین رده سومی با نتیجه 3-1 در جهنم قم شکست خورد.

شاگردان محمد کشاورز در مشهد کار سختی برای شکست دادن فرش آرا نداشتند. آنها با نتیجه 4-0 میزبانشان را شکست دادند تا با 64 امتیاز قهرمانی خود را در فاصله 4 هفته مانده به پایان رقابت ها قطعی کنند. محمد درخشانی (2 گل)، مهدی کریمی و بهمن جعفری گل های گیتی در این دیدار را به ثمر رساند.

مس سونگون که به ساری سفر کرده بود، برخلاف تصور به سختی موفق به کسب برد مقابل حافظ شد؛ نماینده ساری که سقوطش به دسته یک قطعی شده امروز با حمایت هواداران خود مقابل مدافع عنوان قهرمانی نمایش خوبی ارائه کرد و در یک دیدار جنجالی و پرحاشیه با نتیجه 2-1 مغلوب این تیم شد. حمید احمدی و فرهاد فخیم گل های مس را زدند و طاها مرتضوی تک گل حافظ را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

گهر زمین سیرجان که مثل گیتی و مس رتبه این فصلش (سوم) را پیش از این قطعی کرده، امروز در قم با نتیجه 3-1 مغلوب آنا صنعت شد. نماینده قم که در خانه هم مس و هم گیتی را متوقف کرده بود، تیم سوم را هم شکست داد تا 34 امتیازی شده و بالاتر از سن ایچ در رده چهارم جدول بایستد.

در دیگر دیدارهای امروز سن ایچ با نتیجه 2-1 مقاومت را شکست داد و شهرداری ساوه با نتیجه 4-3 برنده تقابل تازه واردها شد. سفیرگفتمان 5-2 کراپ را در خانه برد و فولاد زرند 3-1 از سد پالایش گذشت تا پرونده این هفته از رقابت های لیگ برتر هم بسته شود. هفته بیست و سوم روز پنج شنبه 19 دی بهمن برگزار می شود.

در ادامه یک نگاه کلی به نتایج هفته بیست و دوم و جدول رده بندی می اندازیم: