جام ملت های آسیا 2024؛

شوک یک نیمه‌ای به ایران؛ باختیم تازه شانس هم آوردیم!

تیم ملی ایران در دومین بازی خود در جام ملت های فوتسال آسیا 2024 مقابل بازی حساب شده بحرین در نیمه اول شوکه شد.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی دور دوم مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا 2024 از ساعت 17:30 به مصاف بحرین رفت. این دیدار در نیمه اول نتیجه عجیبی داشت و بحرین با برتری 2-1 راهی رختکن شد.

شاگردان وحید شمسایی در بازی اول 3-1 افغانستان را شکست دادند و بحرین در گام نخست با نتیجه 2-1 مغلوب کویت شده بود. ملی پوشان فوتسال ایران که با تساوی امروز کویت و افغانستان موقتا به رده دوم گروه D سقوط کرده بودند کار را در بازی امروز تهاجمی آغاز کردند اما گل اول را تیم حریف زد.

تیم ملی ایران در 10 دقیقه نخست چند موقعیت خوب روی دروازه بحرین ایجاد کرد اما دروازه بان حریف به خوبی مقابل آنها ایستادگی کرد تا اینکه سلمان احمد برخلاف جریان بازی در دقیقه 12 دروازه ایران را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

شاگردان شمسایی که انتظار چنین اتفاقی را نداشتند جدی تر از قبل ظاهر شده و بلافاصله توسط علیرضا رفیعی پور به گل تساوی رسیدند؛ این گل روی پاس دقیق علی اصغر حسن زاده و ضربه دیدنی ستاره گیتی پسند به ثمر رسید.

امین محمد حسین در دقایق باقی مانده نیمه اول چند واکنش خوب دیگر مقابل حملات پردامنه ایران از خود نشان داد و در حالی که همه خود را آماده به پایان رسیدن بازی با تساوی کرده بودند بحرین گل دوم را هم زد و برنده راهی رختکن شد. تیم ملی ایران البته بعد از دریافت گل دوم خوش شانس بود که بحرین از روی نقطه پنالتی دوم به گل سوم نرسید.