در سه دقیقه آخر صدا به صدا نمی رسید

شمسایی: من مقصر جنگ روسیه-اوکراین نیستم!

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، مهمترین دغدغه خود را ریکاوری شاگردانش برای بازی دوم در فاصله 15 ساعت از تقابل اول با روسیه دانست.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار دوستانه با روسیه موفق شد این تیم را با نتیجه 3-2 شکست دهد. صحبت های وحید شمسایی در نشست خبری پس از این دیدار را بخوانید:

استقبال پرشور هواداران

به تک تک هواداران عزیز ادای احترام می کنم که با حضورشان در سالن انگیزه تیم ایران را دو چندان کردند.

جام ملت های آسیا

با احترام به سوال شما چیزی که برایم مهم است بازی فرداست. کمتر از 15 ساعت دیگر باید با روسیه بازی کنیم. پله پله جلو می رویم و فعلا برایمان مهم است که تیم چهارم دنیا و نایب قهرمان اروپا را شکست دهیم. بعد از آن دنبال رفع نقاط قوت و ضعف مان خواهیم بود تا حضور موفقی در آسیا داشته باشیم.

تقابل دوباره با روسیه

لیگ روسیه در دو 25 دقیقه مفید برگزار می شود و بازی ها طی دو روز متوالی هستند. انجام دو بازی در فاصله کمتر از 15-16 ساعت برایشان عادی است. در ورزش حرفه ای این چیزها عادی است؛ خود ما در برزیل ساعت 10 صبح بازی داشتیم. لیگ ما به اندازه لیگ های اروپایی پرفشار نیست اما باید سریع ریکاوری کنیم.

اعتراض سرمربی روسیه به کیفیت کف پوش

من با مدیریت کشور روسیه در باره سالن، توپ یا تیر دروازه صحبتی نداشتم. بنده به عنوان سرمربی تیم ملی فقط می توانم تیمم را از نظر فنی آماده کنم. انشالله که بازی آینده را در زمین بهتر آنها برگزار می کنیم.

فرصت بازی به همه

برعکس بازی های قبلی که در پاورپلی خوب بودیم امروز این گونه نبود. من دستم را بالا می برم به خاطر سه دقیقه ای که صدا به صدا نمی رسید. باید تمرین کنیم که زمانی که صدا به صدا نمی رسد تاکتیکی هایمان را به گونه دیگری منتقل کنیم. در لحظه 3-0 می توانیم گل های چهارم و پنجم را هم بزنیم. باید به همه فرصت بازی بدهیم مخصوصا در این شرایط که به خاطر تحریم ها بازی ها خوب خیلی سختی است.

عدم شناخت از تاکتیک پاورپلی حریف

مگر می شود بازی تیم حریف را نبینیم. فقط من مقصر جنگ روسیه و اوکراین نیستم. چون بعد از جنگ دیگر دسترسی به بازی های روسیه نداشتیم.