شمسایی از این‌جا به بعد ترسناک شد! (عکس)

وحید شمسایی از میانه های نیمه دوم بازی با روسیه در نقش جدیدی فرو رفت که به مراتب ترسناک تر و پر هیجان تر بود.

به گزارش فوتسال 40، وحید شمسایی یکی از چهره های ویژه بازی دوستانه ایران و روسیه بود. او پیش از شروع مسابقه با لباس جالبش که خیلی ماهرانه با مدل موهایش ست شده بود، مثل یک آرتیست کنار زمین برای زمین زدن حریف در ذهنش نقشه می چید.

او آرام و خونسرد با همتای روس خود عکس یادگاری گرفت و در طول نیمه اول که گلی به دنبال نداشت، آرام و گاها نیمه آرام شاگردانش را از کنار زمین هدایت می کرد.

نیمه دوم که شروع شد، هیجان بازی دو برابر بالاتر رفت و از این جا به بعد دیگر شمسایی هم ترسناک تر شده بود؛ دیگر خبری از خونسردی و ظاهر آرام سرمربی تیم ملی نبود. او با فریادهای بلند و جنب و جوش های بی پایانش نکات مورد نظر را به ملی پوشان منتقل می کرد.

اوج هیجان کنار نیمکت تیم ملی را بعد از گل سوم شاهد بودیم؛ جایی که پاورپلی تیم روسیه عرصه را برای ملی پوشان تنگ کرده بود و داد زدن هم دیگر دردی دوا نمی کرد چون آن طور که خود شمسایی مدعی بود، صدایش به شاگردانش نمی رسید.

در این لحظات سخت سرمربی تیم ملی کم مانده بود خودش را تعویض کند و به زمین بفرستد! او و شاگردانش به هر ترتیبی که بود از برد ارزشمندشان محافظت کردند تا در نهایت با پیروزی 3-2 زمین مسابقه را ترک کنند. آنها ساعاتی دیگر در دومین دیدار دوستانه با روسیه در سالن طوبی شهرستان لار دوباره به میدان خواهند رفت.