علیرضا رفیعی پور گیتی را این طور نجات داد

سیو هفته؛ مخفیانه و جنجالی! (عکس)

علیرضا رفیعی پور در ثانیه های پایانی دیدار گیتی پسند و مس سونگون با خطای هند هوشمندانه اش مانع از به ثمر رسیدن گل دوم حریف شد.

به گزارش فوتسال 40، نیمه اول دیدار گیتی پسند و مس سونگون در حالی با نتیجه 4-1 به سود میزبان به پایان رسید که حملات پرتعداد میزبان در دقایق پایانی فاصله ای تا رساندن این تیم به گل دوم نداشت. علیرضا رفیعی پور، چهره خبرساز گیتی در این دیدار، نقش اول صحنه یاد شده بود؛ صحنه ای که می توان آن را سیو هفته نامید!

علیرضا رفیعی پور هم دروازه مس را باز کرد، هم دروازه خودی را و در کنار آن مانع از گلزنی فرهاد فخیم در آخرین ثانیه های نیمه اول شد تا عملا روی 3 گل از 11 گل (که البته از یکی از آنها جلوگیری کرد!) الکلاسیکو نقش مستقیم ایفا کرده باشد!

علیرضا رفیعی پور

روی حمله پردامنه مس توپ به فرهاد فخیم رسید و او بلافاصله با ضربه ای دقیق قصد باز کردن دروازه گیتی را داشت اما علیرضا رفیعی پور با هند هوشمندانه خود مانع از این کار شد. کاپیتان مس که در دو قدمی اش این اتفاق رخ داده بود بلافاصله با نشان دادن دستش به نشانه پنالتی به سمت داور نگاه کرد؛ تصمیم وحید سلیمانی اما ادامه بازی بود تا فخیم و دیگر بازیکنان مس از شدت عصبانیت به سمت او هجوم بیاورند.

با وجود اعتراض شدید بازیکنان مهمان، سلیمانی که دقایقی قبل مهدی رستمی ها را از زمین اخراج کرده بود، تصمیمش را تغییر نداد تا نیمه اول با نتیجه 4-1 به پایان برسد. مس در نیمه دوم با روی آوردن به پاورپلی دو گل به گیتی زد و اگر سیو جنجالی رفیعی پور نبود و نتیجه بازی به 4-4 تغییر می کرد، شاهد رقم خوردن سرنوشت دیگری برای الکلاسیکوی روز جمعه می بودیم.