فکر و ذکرمان فقط جبران بود...

سوپر استار هفته؛ شکسته نفسی بعد از احیا!

سوپر استار بی چون و چرای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال از شرایط تیمش گفت.

به گزارش فوتسال 40، سفیر گفتمان بعد از پشت سر گذاشت 5 بازی بدون برد (3 باخت و 2 مساوی) هفته گذشته موفق شد مهمانش کراپ الوند را با نتیجه 5-2 شکست دهد. مرتضی فرزانیان، ستاره اول این دیدار بود. او که کمی از کورس گلزنان برتر لیگ عقب مانده بود با پوکر مقابل کراپ هم تیمش را بعد از 6 هفته به برد رساند و هم خود را تا رده سوم جدول گلزنان لیگ برتر بالا برد.

فرزانیان در حال حاضر با 16 گل، پایین تر از مهدی کریمی (17) و محمد درخشانی (20) رتبه سوم را به صورت اشتراکی با بهروز عظیمی در اختیار دارد. به بهانه درخشش چشمگیر مقابل کراپ و بازگشت به کورس گلزنان، گفت و گویی با فرزانیان انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

جبران تقابل 6 امتیازی…

بعد از شکست مقابل تیم خوب پالایش نفت بندرعباس کمی از نظر جایگاه جدولی افت کردیم. همه فکر و ذکرمان جبران این شکست و نتایج بد اخیرمان در تقابل 6 امتیازی با کراپ بود.

بازگشت به بالای جدول…

قصدمان این بود با پیروزی مقابل کراپ که در جدول بسیار نزدیک هم بودیم، دوباره به بالای جدول برگردیم. خوشبختانه موفق به این کار شدیم و حالا تمام تمرکزمان را معطوف به بازی بعدی مقابل مقاومت و کسب سه امتیازی دیگر کرده ایم. همه تلاشمان این است که فصل را در بین 4 تیم برتر به پایان برسانیم.

پوکر مقابل کراپ…

خوشحالم که توانستم در این بازی حساس 4 بار برای تیمم گلزنی کنم. همان طور که گفتم این بازی از اهمیت بالایی برایمان برخوردار بود و پیروزی در آن بسیار مهمتر از همه چیز بود.