نقل و انتقالات؛

سه پیشنهاد اغوا کننده در جیب ستاره مس

ملی پوش مس سونگون بعد از فصل موفقی که در این تیم داشت حالا چند پیشنهاد خوب دریافت کرده است.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران دوشنبه هفته گذشته به پایان رسید و باشگاهها در حال آماده شدن برای فصل آینده هستند. بسیاری از باشگاهها قصد دارند با ورود زودتر نسبت به رقیبان نبض بازار را در دست گرفته  و ستاره های مدنظرشان را با قیمت های بهتر به خدمت بگیرند. گیتی پسندد و پالایش نفت تا این لحظه فعال تر از بقیه بودند و بعد از بستن تقریبی پرونده تمدیدی هایشان در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرانشان از باشگاههای دیگر هستند.

در این میان ستاره های باشگاههایی که هنوز برای فصل آینده برنامه هایشان را شروع نکرده اند در معرض پیشنهاداتی هستند که کار را باشگاه مبدا را برای حفظشان سخت می کند. بهروز عظیمی یکی از این ستاره هاست که از چند باشگاه رقیب پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.

عظیمی که بعد از درخشش در مقاومت به مس پیوست و در اولین فصل حشورش در این تیم نمایش بسیار خوبی داشت حالا در پایان این فصل از باشگاه رقیب یعنی گیتی پسند پیشنهاد دارد. گیتی تنها مشتری بهروز نیست و ایرالکو و گهرزمین نیز صحبت هایی با این بازیکن بعد از پایان فصل داشته اند.

این پیشنهادات از نظر مالی شرایط خوبی دارند و باید دید که ملی پوش مس سونگون چه تصمیمی در قبال آنها اتخاذ خواهد کرد. او در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال حضور دارد.