اختصاصی فوتسال 40؛

ستاره یاغی وارث تاج و تخت سرمربی سابق!

بعد از کنار گذاشته شدن سرمربی تیم لیگ برتری سر ستاره ای که مدیریت دوستش داشت، تمرینات این تیم حالا در شرایط جالبی برگزار می شود.

به گزارش فوتسال 40، باشگاه کراپ الوند 10 رو پیش به صورت رسمی به همکاری با علیرضا افضل پایان داد تا سه هفته پایانی لیگ را بدون سرمربی سر کند. در شرایطی که گفته می شد تمرینات کراپ زیر نظر محمدرضا کریمی، دستیار اول افضل، برگزار خواهد شد اما از اردوی الوندی ها خبرهای دیگری به گوش می رسد.

ماجرای اختلاف علیرضا افضل و احمد اسماعیل پور که به کنار گذاشته شدن بازیکن باتجربه کراپ انجامید، شروع ماجرای تغییر سرمربی در این تیم بود. مدیریت به اسماعیل پور اعلام کرد که برخلاف نظر سرمربی سر تمرینات حاضر شود. این تصمیم به برگزاری جلسه ای میان مدیرعامل و سرمربی انجامید که نتیجه‌اش خداحافظی با افضل و سلام دوباره اسماعیل پور بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، قدرت ستاره باتجربه کراپی ها به همین جا ختم نمی شود و آن طور که طی روزهای اخیر مشاهده شده، اسماعیل پور به نوعی در نقش بازیکن-مربی در تمرینات ایفای نقش می کند.

کراپ این هفته در شرایطی برای بازی هفته بیست و پنجم مقابل آنا صنعت پاسارگاد قم آماده شد که بازیکنان زیر نظر اسماعیل پور تمرین کردند و کریمی چند روز اول هفته را به دلیل شغلی که در اصفهان دارد، غایب بود.

دیدار کراپ و آنا صنعت فردا از ساعت 16 در الوند آغاز خواهد شد و باید دید دستپخت اسماعیل پور و دوستانش در کراپ چه نتیجه ای به همراه خواهد داشت؛ آنها فردا کار سختی مقابل تیمی دارند که هفته گذشته در خانه مغلوب پالایش شد و این هفته برای جبران مصمم است.