ماهرانه، به جا و یک عالمه حیاتی...

نوش جانِ نیش به نفع تیم؛ کپیِ طارمی! (عکس)

در هفته ای که پالما باخت و مسلم اخراج شد، یک ستاره ایرانی یاد مهدی طارمی را در لیگا ناسیونال زنده کرد!

به گزارش فوتسال، والدپنیاس شب گذشته در یک دیدار سخت موفق شد مهمانش خائن را با نتیجه 3-2 شکست داده و به رده ششم جدول رده بندی لیگا ناسیونال صعود کند.

سعید احمدعباسی، ملی پوش ایرانی والدپنیاس، در یک دیدار در ترکیب اولیه تیمش حضور داشت. او موفق به گلزنی نشد اما گل سوم تیمش را ساخته و پرداخته کرد؛ گلی که یک دقیقه بعد ارزش آن چند برابر شد.

بازی تا دقیقه 34 با نتیجه 2-1 به سود والدپنیاس در جریان بود که سعید احمد عباسی در چند قدمی خط دروازه حریف صاحب توپ شد. دروازه بان خائن و یکی از مدافعان این تیم برای گرفتن توپ به سمت ستاره ایرانی هجوم آوردند، سعید که به خوبی به اوضاع مسلط بود، طوری نقش بر زمین شد که داور را در همان نگاه اول برای اعلام پنالتی قانع کند.

سولانو این توپ را تبدیل به گل کرد و نتیجه 3-1 شد. خائن یک دقیقه بعد یک بار دیگر دروازه ولدپنیاس را باز کرد تا نتیجه 3-2 شده و ارزش پنالتی‌ای که احمدعباسی گرفت و سولانو گلش کرد چند برابر شود.

سعید احمدعباسی در صحنه ای که برای تیمش پنالتی گرفت، ماهرانه و درست مثل مهدی طارمی که استاد گرفتن پنالتی در فوتبال اروپاست، نقش بر زمین شد؛ به طوری که انگار نیش خورد!