وعده دیدار چند هفته مانده به عید در چند صد کیلومتری مرز...

سایه سنگین سوپر گلزن لیگ روی آقایان گل!

در جدول گلزنان این فصل لیگ برتر فوتسال یک مورد بسیار ویژه وجود دارد که خالق آن یک ستاره معروف است.

به گزارش فوتسال 40، مهدی جاوید که با محرومیت 4 ماهه کمیته وضعیت مواجه شد گلزنان لیگ نفسی به راحتی کشیده و برای تصاحب کفش طلای فصل جدید برنامه ریختند؛ آن ها اما فکرش را هم نمی کردند که سوپر گلزن لیگ برای رسیدن به آنها به کمتر از یک نیم فصل نیاز داشته باشد.

مهدی جاوید از بازی با کراپ (هفته دوم دور برگشت لیگ برتر) به ترکیب مس سونگون برگشت و از همان روز اول شروع به گلزنی کرد. او این هفته در بازی مقابل ایرالکو با وجود شکست تیمش دبل کرد تا شمار گل های خود را به عدد 18 برساند.

محمد درخشانی

این بدترین خبر برای مهدی کریمی و محمد درخشانی در هفته ای بود که این دو بازیکن موفق به گلزنی نشدند تا به ترتیب با اختلاف یک و دو گل از آقای گل دو دوره اخیر لیگ برتر، برای فتح کفش طلا تلاش کنند. آنها شاید الان بیش از پیش حسرت گل هایی که در نیم فصل اول نزدند را می خوردند.

البته در رقابت هیجان انگیز آقای گلی این فصل نباید از مرتضی فرزانیان هم غافل شویم که این هفته یک گل به سن ایچ زد تا با 19 گل به فاصله یک گلی درخشانی در صدر جدول گلزنان برسد.

حالا دو هفته بسیار حساس در پیش است و هر کدام از این بازیکنان در این دو هفته بیشتر گل بزنند، آقای گلِ لیگ برتر خواهند شد؛ شاید تقابل هفته پایانی مس سونگون و گیتی پسند فینال آقای گل ها باشد؛ این دیدار مهم اگرچه از لحاظت تعیین جایگاه دو تیم حالت تشریفاتی دارد اما حضور مدعیان اصلی آقای گلی در ترکیب دو تیم، به حساسیت های ذاتی آن خواهد افزود.

مهدی کریمی