این جای جدول خلوت است و خبرهای خوبی ندارد...

کم کم ترسناک می‌شود اما خب آدم است و امید!

شاید بی رحمانه باشد اما شرایط فعلی طوری ایجاب می کند که می توان با قطعیت بالا از تیم های سقوط کننده مثل قهرمان که تکلیفش تقریبا مشخص است صحبت کرد.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران هفته نوزدهم خود را روز جمعه پشت سر گذاشت. در این هفته از رقابت ها مثل هفته های قبل کمترین درصد شگفتی را شاهد بودیم. در هفته ای که همه مدعیان پیروز شدند، دو مالک مطلق قعر باختند تا منطقه خطر را خلوت و کم رمق نگه دارند.

حافظ ساری که با مالک جدید و تزرق پول کمی جان گرفته این هفته شانزدهمین شکست خود را مقابل آنا صنعت در ساوه متحمل شد تا 7 امتیازی بماند. دیگر تیم تک رقمی (9) لیگ برتر یعنی مقاومت البرز هم این هفته با شکست زمین را ترک کرد؛ این تیم که هفته گذشته مقابل گیتی پسند صدرنشین شکست خورده بود، این هفته با 2 گل مغلوب پالایش شد تا نشان دهد به بالانشین و پایین نشین نه نمی گوید.

این نتایج و سیر صعودی چند تیم ناموفق نیم فصل اول در دور برگشت شرایط مقاومت و حافظ برای بقا در لیگ برتر را بسیار خطرناک کرده است. هنوز 21 امتیاز دست نخورده باقیست اما دو تیمی که در 19 هفته زیر 10 امتیاز کسب کرده باشند شاید از نظر فوتسالی محکوم به سقوط باشند.

ایرالکو و فولاد زرند به ترتیب با 16 و 19 امتیاز، بالاتر از حافظ و مقاومت حاشیه امنیت نسبتا خوبی برای خود ایجاد کرده اند؛ البته نگاهی به نتایج اخیر دو تیم نشان می دهد که بخشی از این حاشیه امنیت ایجاد شده به نتایج مقاومت و حافظ بر می گردد که تقریبا به گارانتی بقای رقبا تبدیل شده است.