صحبت‌های مالک حافظ کلکسیون را کامل کرد

دورهمی اومدیم لیگ برتر نشد، بقیه‌اش با شما!

مالک باشگاه پوشاک حافظ ساری با بیان اینکه برای حل مشکلات این باشگاه تنها بوده، اعلام کرد که هرکسی خریدار حافظ است اعلام آمادگی کند!

به گزارش فوتسال 40، باشگاه حافظ ساری در شرایطی پای به لیگ برتر فوتسال گذاشت که از هیچ نظر آمادگی لازم را نداشت. با وجود ادعای مالک این باشگاه، مشکلات مالی از همان روز اول عملکرد فنی تیم را تحت الشعاع قرار داده بود؛ مشکلاتی که تا پایان نیم فصل هم ادامه داشت.

داستان تکراری قهر و آشتی و اعتصاب و فسخ یک طرفه به قدری در نیم فصل اول تکرار شد که خیلی راحت می شد جایگاه جدولی پوشاک حافظ ساری را حدس زد؛ قعر جدول! جایی که نماینده ساری در آن جا خوش کرده و با مشکلات فعلی امیدی به فرار نیست. البته آن طور که باشگاه اعلام کرده حتی احتمال انحلال نیز وجود دارد!

حافظ یوسفی، مالک باشگاه یک روز بعد از انتشار اطلاعیه فروش باشگاه، جلوی دوربین ظاهر شده و ادعاهای بسیار قابل تاملی مطرح کرد که تکمیل کننده کلکسیون اتفاقات غیرحرفه ای و باورنکردنی این تیم لیگ برتری در طول تنها یک نیم فصل بود.

او مدعی شد که با توجه مشکل انتقال سهمیه قند کاترین به یک شهر جنوب کشور از من خواسته شد به عنوان مالک تیم شهرم را در اختیار بگیرم! یوسفی قبول موضوع را به خاطر مسائل شهری و استانی دانست و تاکید کرد فقط من می توانستم در عرض 10 روز تیم ببندم!

مالک پوشاک حافظ ساری که در طول یک نیم فصل تقریبا همه اعضای تیم از او ناراضی بودند، به تشکر هواداران از خودش اشاره کرد و با انداختن توپ به زمین مسئولان شهری، مدعی شد اگر فرصت و توجه کافی وجود داشت می توانست حافظ را حفظ کند. البته این ویدیو شباهت زیادی به صحبت هایی دارد که معمولا مربیان در نشست های خبری پایانی قبل از اخراج مطرح می کنند و باید دید حیات تیم حافظ ساری بعد از این همه اتفاق غیرحرفه ای و عجیب به کجا ختم خواهد شد!

یوسفی در پایان صحبت هایش تاکید کرد که باشگاه را برای فروش گذاشته و هر کسی که خریدار است می تواند درخواستش را ارائه کند.