تیم کشاورز رکوردی برای شکستن باقی نگذاشت...

دود از سرتان بلند می‌شود؛ رکوردهای تاریخی قهرمان!

گیتی پسند برای رقم زدن مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ به اعداد و ارقامی دست یافت که این تیم را بیش از پیش جاودانه می کند.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند با هدایت محمد کشاورز دوئل قهرمانی امسال را با اقتدار از مس سونگون برد. این تیم که به قول سرمربی اش حسابی برای فصل جاری پوست اندازی کرده بود، در راه کسب قهرمانی این فصل رکوردهای بسیاری را جابجا کرد.

مهمترین ویزگی قهرمان امسال لیگ برتر، بدون شکست بودنش است. گیتی پسند در فاصله یک هفته به پایان فصل هنوز باختی متحمل نشده و به همین واسطه مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ (با بیشترین امتیاز) را به نام خود ثبت کرده است.

قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر

شاگردان کشاورز تا کنون به هیچ تیمی نباخته اند و در حدود 30 درصد بازی هایشان دروازه خود را بسته نگه داشته  اند. برای اینکه کمی بیشتر در جریان قهرمانی ویژه گیتی پسندی ها قرار بگیرید، مهمترین رکوردهایی که آنها امسال به نام خود ثبت کرده و تاریخ را با آنها تغییر دادند را برایتان آماده کرده ایم.

9 کلین شیت در یک فصل

مسعود باقرمحمدی و عناصر دفاعی گیتی پسند یکی از خارق العاده ترین رکوردهای این فصل را ثبت کردند. آنها دروازه گیتی پسند را به غیرقابل نفوذترین دروازه فوتسال ایران تبدیل کردند و تا کنون در 9 بازی از 25 بازی، هیچ گلی دریافت نکرده اند که دو برابر رکورد قبلی ثبت شده در لیگ برت راست.

25 بازی متوالی بدون شکست

رکورد شکست ناپذیری، رکورد دیگری است که در موردش صحبت کردیم. شاگردان محمد کشاورز در این فصل به هیچ تیمی نباخته اند و جز یک مساوی، بقیه بازی هایشان را با پیروزی به پایان رسانده اند تا همزمان صاحب بیشترین برد تاریخ لیگ برتر هم باشند.

مسعود باقرمحمدی

15 پیروزی پیاپی 

آنها 15 برد از 24 برد امسالشان را به صورت متوالی کسب کرده اند؛ این طولانی ترین توالی برد تاریخ لیگ برتر است که به نام شاگردان کشاورز ثبت شده است.

کمترین گل خورده تاریخ لیگ برتر (35)

گیتی پسند به واسطه خط دفاعی و دروازه بان بسیار خوبش در کنار رکورد کلین شیت، با دریافت تنها 35 گل، عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را هم به خود اختصاص داده اند.

صد در صد برد در بازی های خانگی

گیتی پسند هفته گذشته آخرین بازی خانگی این فصلش مقابل شهرداری ساوه را با برد پشت سر گذاشت تا با صد در صد برد در بازی های خانگی این فصل، به مخوف ترین میزبان تاریخ لیگ برتر بدل شود.