آقاپور از امروز برای تایلند استارت می زند...

دستور مهم شمسایی به سالار؛ بیا تا تصمیم بگیریم

وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت یکی از مصدومان مهم تیمش صحبت کرد.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران آخرین تمرینات خود را پیش از سفر به تایلند در تهران برگزار می کند. این تیم اولین بازی خود را در جام ملت های آسیا 2024 روز سی ام فروردین مقابل افغانستان برگزار خواهد کرد.

مصدومیت چند ستاره تاثیر گذار باعث شده تا وحید شمسایی در آستانه بستن لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به تایلند با دردسر مواجه شود. یکی از این مصدومان سالار آقاپور است.

او که در دوره قبلی جام ملت ها به عنوان پدیده رقابت ها انتخاب شده بود، چند هفته پیش با پالما تمام کرد و قرار است دوباره در لیگ برتر بازی کند.

آقاپور در تورنمتت ویتنام تنها چند دقیقه بازی کرد و به دلیل مصدومیت، ادامه رقابت ها را از دست داد. او هنوز سلامتی کاملش را به دست نیاورده و طی روزهای اخیر در تمرینات گروهی حاضر نبود. شمسایی اما در گفت و گو با خبرنگار ما که جویای حال آقاپور شده بود، تاکید کرد که از امروز این بازیکن در تمرینات گروهی حضور خواهد یافت.

سرمربی تیم ملی در مورد آخرین وضعیت سالار آقاپور و احتمال غیبتش در جام ملت ها گفت:

به سالار گفته ام از امروز در تمرین تیم حاضر شود و با بچه ها تمرین کند. در این چند روز که فرصت داریم شرایط او را می سنچیم و اگر آمادگی کامل داشت سالار را جزو اعزامی ها به تایلند قرار خواهیم داد.

آقاپور مقابل مراکش به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند اما به دلیل مصدومیت در ادامه کار، زمین را ترک کرد و در بقیه تورنمنت را هم از دست داد. حضور یا عدم حضور این بازیکن یکی از دغدغه های مهم شمسایی در آستانه جام ملت های آسیاست.