نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال؛

درگوشی از مارکت؛ رقم سنگین‌ها وارد می‌شوند

بعد از پایان جام ملت های فوتسال آسیا 2024 طبق اخبار دریافتی از منابع آگاه باید خود را آماده چند نقل و انتقال با رقم های سنگین در لیگ برتر کنیم.

به گزارش فوتسال 40، بعد از پایان جام ملت های فوتسال آسیا 2024 و بازگشت ملی پوشان به کشور، بازار نقل و انتقالات لیگ برتر کم کم داغ خواهد شد. هنوز خیلی از ستاره ها تکلیف فصل آینده شان را مشخص نکرده اند.

در این میان نام چند لژیونر هم دیده می شود. سالار آقاپور که قید حضور در پالما را زده و قرار است در لیگ برتر به فوتسالش ادامه دهد. مسلم اولادقباد، حسین طیبی و سعید احمدعباسی هم هنوز تصمیم قطعی شان را در مورد فصل جدید نگرفته اند. البته در این جمع احتمال ادامه دادن سعید و حسین در اسپانیا بالاست.

علاوه بر لژیونرها چندین بازیکن سرشناس لیگ برتری هم هنوز تیم فصل جدیدشان را انتخاب نکرده اند. خیلی از آنها طی تصمیمی هوشمندانه، انتخاب را به بعد از جام ملت ها موکول کرده بودند. این البته یک نوع ریسک هم بود که با نتایج درخشان تیم ملی جواب داد و حالا منابع آگاه خبر از افزایش قابل توجه رقم های پیشنهادی به این ستاره ها می دهند.

مذاکرات تلفنی و غیررسمی طی روزهای اخیر آغاز شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد طی همین روزهای نقل و انتقال های سنگینی در لیگ برتر شاهد خواهیم بود.