فینال چمپیونزلیگ فوتسال اروپا 24-2023؛

دبل جشن باشکوه قهرمان؛ بارسا نابود شد!

پالما با تحقیر بارسلونا برای دومین سال متوالی فانح چمپیونزلیگ فوتسال اروپا شد.

به گزارش فوتسال ۴۰، فینال چمپیونزلیگ فوتسال اروپا ۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن کارن درمیچیان آغاز شد و با برتری 5-1 تیم پالما به پایان رسید تا مدافع عنوان قهرمانی مقتدرانه عنوان سال قبلش را تکرار کند.

پالما، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در تقابل با بارسلونا کار را بدون حضور مسلم اولادقباد در ترکیب اصلی آغاز کرد اما در طول بیست دقیقه نخست شاهد حضور ستاره تیم ملی فوتسال ایران در بازی بودیم.

با وجود حملات پرتعداد پالما در دقایق ابتدایی که همگی با درخشش دروازه بان بارسلونا همراه بود، این آبی اناری ها بودند که گل اول را به ثمر رساندند.

پالما در ادامه خیلی خوب شکل بازی خود را حفظ کرد و بعد از به ثمر رساندن گل تساوی، موفق به زدن گل برتری در فاصله هشت ثانیه به پایان ۲۰ دقیقه اول شدند تا برنده راهی رختکن بروند. بارسا در این نیمه دو پنالتی نقطه دوم را از دست داد.

در نیمه دوم برای دقایقی شاهد حضور مسلم اولادقباد در زمین بازی بودیم؛ در این نیمه بارسلونا تلاش زیادی برای جبران انجام داد اما در خلال حملات این تیم، پالما بود که گل های سوم، چهارم و پنجم را هم زد تا با رقم زدن یک برد باشکوه (5-1) برای دومین سال متوالی فاتح چمپیونزلیگ فوتسال اروپا شود.

در دقایق پایانی نیمه دوم بارسلونا با اخراج لوزانو ده نفر شد و بعد از اخراج او بود که شیرازه تیم به کلی از هم پاشید و گل های دوم و چهارم در فاصله بسیار کم از هم به ثمر رسید.

روملو (19) ویلیان (20)، نگوئینیو (34 و 40) و چاگوئینا (40) گل های پالما را در این دیدار به ثمر رساندند و آدولفو تک گل بارسا را در دقیقه 15 وارد دروازه حریف کرد.

توئیتر باشگاه پالما با این پوستر که عکس حسین طیبی (به دلیل مصدومیت غایب بود)، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور (از این تیم جدا شده) به استقبال قهرمانی امشب رفت.