پای پول های زیادی در میان است...

داغ از مارکت؛ های‌جک خرید بزرگ گیتی‌پسند

داغ ترین خبر نقل و انتقالاتی امروز صبح، های‌جک احتمالی خرید بزرگ گیتی پسند است.

به گزارش فوتسال 40، سالار آقاپور، ستاره ملی پوش پالما اسپانیا، ماه گذشته این تیم را ترک کرد و به ایران برگشت. او که قصد دارد دوباره در لیگ برتر ایران بازی کند با مذاکران خوبی با گیتی پسند داشت و در حالی که گفته می شد سال آینده در این تیم بازی خواهد کرد حالا خبر های‌جک او به شهر دیگر به گوش می رسد.

البته شاید با شنیدن این خبر اولین تیمی که ذهن‌تان برسد مس سونگون، تیم اسبق سالار آقاپور باشد که پیش از پیوستن به پالما در آن توپ می زد. اما مس تیمی نیست که می خواهد سالار از چنگ قهرمان سال قبل لیگ برتر درآورد.

یکی از فعال ترین تیم های نقل و انتقالات امسال که خریدهای خوبی کرده، این پشنهاد را به آقاپور ارائه کرده است. بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، طرفین به توافقات خوبی هم دست یافته اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آقاپور بعد از جام ملت ها با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد.

با توجه به قطعی نشدن موضوع و امکان اختلال در بازار نقل و انتقالات از اعلام نام این تیم خودداری می کنیم؛ در صورتی که مذاکرات طرفین به مراحل پایانی خود نزدیک شود قطعا خبرهای تکمیلی در مورد آن را در فوتسال 40 برایتان آماده خواهیم کرد.