سوپر من بود، سوپر استار شد...

خداحافظی تیم لیگ برتری با طلسم سنگین؛ مرسی آقای جادوگر!

این طلسم فقط با این سبک و سیاق می توانست بکشند!

به گزارش فوتسال 40، فرش آرا یکی از موارد ویژه این فصل لیگ برتر فوتسال بود. این تیم خیلی معمولی کارش را آغاز کرد اما به یک بار ریتم نتایجش به گونه ای رقم خورد که همه توجهات را به سمت خود جلب کرد. شاگردان محسن حسن زاده در فاصله هفته های دهم تا شانزدهم، بدون باخت، 5 برد و 2 مساوی کسب کردند تا همه آنها را شگفتی ساز فصل بنمامند. اوضاع اما به همین خوبی باقی نماند.

آنها بعد از این ریتم جذاب و مقتدرانه، 8 بازی را بدون برد (6 باخت-2 مساوی) پشت سر گذاشتند. هیچ کس باورش نمی شد فرش آرا را در چنین شرایطی ببیند. آنها همان تیمی بودند که قرار بود بالانشین جدید جدول باشند اما روند نتایج شان از میانه های نیم فصل به طرز وحشتناکی تغییر کرد؛ آنها کپیِ حافظ و مقاومت که سقوط کردند، نتیجه می گرفتند.

البته فرش آرا در روزهای اوجش به قدری امتیاز اندوخته بود که 8 بازی بدون برد هم این تیم را از میانه های جدول تکان ندهد. شاگردان حسن زاده بالاخره در هفته بیست و پنجم طلسم را شکستند و دوباره بردند. آنها روز جمعه جشنواره گل به راه انداختند و 7-2 مقاومت را در هم کوبیدند.

فرش آرا با این پیروزی 35 امتیازی شد و در مکان ششم قرار گرفت. ستاره شماره یک این دیدار کسی نبود جز حامد عبداللهی که موفق به پوکر شد. او 5 گل از 7 گل تیمش را وارد دروازه مقاومت کرد تا هم سوپر فرش آرا و هم سوپر استار هفته لقب بگیرد.