بدون تلفات و بعد از چند هفته پرالتهاب...

ختم دعوای لیگ برتری‌ها سر یک ستاره

دعوا سر یک ستاره بدون هیچ تلاف مهمی به یک تمدید قرارداد قابل پیش بینی ختم شد تا این همه شکایت و پرونده بدون کارایی خاصی آرشیو شوند.

به گزارش فوتسال 40، دعوای دو باشگاه گهر زمین سیرجان و کراپ الوند سر شهاب طالبی در نهایت به کام سیرجانی ها به پایان رسید و ستاره فصل قبل آنها یک فصل دیگر در گهر ماندنی شد.

طالبی که سه سال پیش قرارداد دو ساله با کراپ منعقد کرده بود، با توجه به توافقی بودن سال دوم، فصل گذشته قزوین را به مقصد سیرجان ترک کرد و به گهرزمین پیوست.

همین اتفاق با واکنش شدید کراپی ها همراه بود. آنها به هر کمیته ای که فکرش را بکنید شکایت کردند اما رای کمیته تعیین وضعیت که از همه تعیین کننده تر بود به نفع شهاب طالبی صادر شد تا این بازیکن فصل را در گهر پشت سر بگذارد.

داستان اما به همین جا تمام شد. در نقل و انتقالات فصل جدید یک بار دیگر موضوع شهاب طالبی و ادعای کراپی ها مبنی بر غیرقانونی بودن حضور او در گهر زمین داغ شد. کراپی ها که دست به شکایت خوبی دارند بازهم موضوع را از طریق قانونی پیگیری کردند. در همان مقاطع شایعاتی مبنی بر 3-0 شدن بازی های فصل گذشته گهر به خاطر استفاده از بازیکن غیرقانونی مطرح شد.

این همه هیاهو و دعوا اما بازهم پایان خاصی نداشت و در نهایت بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، شکایت کراپ بازهم راه به جایی نبرد تا شهاب طالبی و گهرزمین بعد از حصول اطمینان کامل از شرایط، برای یک فصل دیگر باهم تمدید کنند.