این جایزه را از الان برایش آماده کنید...

جوان اول آسیا باز هم مال ما؛ فایترِ-فوتسالیست!

جوان ترین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران نمایشی فراتر از تصور داشت و به نظر می رسد یکی از جوایز جام را نشانه رفته است.

به گزارش فوتسال 40، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته با برتری 6-1 مقابل قرقیزستان راهی نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا 2024 شد؛ بهروز عظیمی که یکی از گل های ایران را زد مثل بازی های قبل یکی از بهترین های تیم وحید شمسایی بود. او با تداوم روزهای خوبش در این تورنمنت به نظر می رسد جایزه جوان اول جام را نشانه رفته است.

این جایزه را دوره قبل سالار آقاپور به دست آورده بود و امسال بهروز عظیمی خود را شایسته دریافتش نشان می دهد. بهروز که جوان ترین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از رقابت هاست، با حفظ خصوصیت اصلی اش یعنی جنگندگی و خستگی ناپذیری، به مهره ای فوق العاده مفید در تیم ملی تبدیل شده است.

تیم ملی فوتسال بهروز عظیمی

عملکرد خوب او حتی تحسین سرمربی قرقیزستان را هم به همراه داشت که بعد از بازی گفت: ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.
عظیمی طی دو فصل اخیر لیگ برتر حدود بیش از 30 گل به ثمر رسانده و با توجه به سن و سال و سطح فوتسالی که از خود نشان می دهد می توان از همین حالا او را در یکی از باشگاههای بزرگ اروپایی دید؛ بهروز در اولین تجربه حضورش در جام ملت های آسیا قرار دارد و فتح این جام می تواند رویایی ترین شروع ممکن برای این بازیکن باشد.