جمع‌شان خیلی جمع است و انتخاب سخت...

جنگ گیتی-مس فقط قهرمانی نیست؛ این آقا کیست؟

اگرچه نتیجه جنگ قهرمانی مشخص شده اما هنوز دلیل زیادی برای رقابت وجود دارد.

به گزارش فوتسال 40، مثل چند سال گذشته و همان طور که پیش بینی می شد، قهرمان این فصل لیگ برتر فوتسال هم از دل رقابت دو تیم گیتی پسند و مس سونگون انتخاب می شود؛ شاگردان محمد کشاورز با ایجاد یک فاصله مطمئن با رقیب دیرینه‌شان که مدافع عنوان قهرمانی هم هست، در آستانه قطعی کردن قهرمانی این فصل قرار دارند.

در دل این رقابت مهم، تقابل های دیگری هم وجود دارد که هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی هستند؛ یکی از مهمترین این رقابت ها، جنگ سر کفش طلای لیگ برتر است؛ جنگی که گیتی و مس در آن هم سرآمد هستند و قرار است یک آقا را به ما معرفی کند: «آقایِ گل…»

هر دو تیم دسته ای گلزن قهار دارند که اگر روزی یکی گل نزد، قطعا بقیه هستند که جور او را کشیده و تیم را بدون گل نگذارند! نتیجه چنین ترکیب مخوفی، داشتن چندین نماینده در جدول گلزنان برتر است.

در حال حاضر محمد درخشانی با 18 گل در صدر جدول گلزنان حضور دارد. مهدی کریمی با 16 و علیرضا عسگری با 8 گل، دیگر گلزنان برتر گیتی هستند. درخشانی و کریمی در حالی برای کفش طلا با هم رقابت می کنند که سه ستاره از مس نیز شانس رسیدن به عنوان آقای گلی را دارند.

بهروز عظیمی، دومین گلزن برتر فصل گذشته، با 16 گل، نزدیک ترین تعقیب کننده درخشانی است. ستاره جوان مس روند گلزنی خود داشته و در کنار دیگر گلزنان تیمش تهدیدی جدی برای گلزنان گیتی به شمار می رود. آنها اگرچه قهرمانی را به رقیب اصفهانی تقدیم کردند اما جنگ سر کفش همچنان در جریان است. مهدی جاوید، گلزن ترین ستاره تاریخ لیگ برتر بعد از پشت سر گذاشت محرومیت 4 ماهه، طی 7 بازی 15 گل زده و بی رحمانه در حال پیشی گرفتن از رقبا با هدف رسیدن به صدر است. او 4 هفته دیگر فرصت دارد تا درخشانی را در صدر بگیرد. البته مس گلزنان دیگری هم دارد که از بین آنها می توان به فرهاد فخیم با 12 گل و حسین سبزی با 8 گل اشاره کرد.