سه امتیاز را بگیر و از هفته های آتی لذت ببر...

جنگ جالب جمعه؛ پای جان و حیات در میان است!

دیداری که از آن صحبت می کنیم شاید سرنوشت دو تیم و سهیمه لیگ برتری شان را تعیین کند، پس قطعا داستانِ مرگ و زندگی در میان است!

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه وارد هفته بیستم می شود. ایرالکو در یکی از بازی های این هفته در اراک میزبان حافظ ساری است. دو تیم قعرنشین جدول در این دیدار هر سه امتیاز را جست و جو می کنند؛ سه امتیازی که ارزش آن برابر 6 امتیاز است.

حافظ ساری از 19 بازی تنها 7 امتیاز کسب کرده و چهاردهم است. ایرالکو هم با 16 امتیاز از این تعداد بازی دو پله بالاتر در رده دوازدهم حضور دارد.

شاگردان محمود خوراکچی بعد از یک برد و یک مساوی در بازی های اخیر، هفته گذشته 5-3 به کراپ باختند تا شانس صعود به رتبه های بالاتر را از دست بدهند. آنها این هفته در اراک، سه امتیازی را جست و جو می کنند که کسب آن می تواند، تقریبا بقایشان را تضمین کند.

البته حافظ ساری هم حریف آسانی برای ایرالکو نخواهد بود. این تیم که طی هفته های اخیر با تغییر و تحولات مدیریتی مواجه شده، با پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنانش، رضایتی نسبی در بین آنها ایجاد کرده است؛ رضایتی که به بازی های بسیار بهتر آنها طی هفته های اخیر منجر شده و یک برد نیز به همراه داشته است.

حافظ در صورت پیروزی در این دیدار بعد از 20 هفته شمار امتیازاتش را دو رقمی کرده و 6 هفته باقی مانده را با جان و دل بازی خواهد کرد، ایرالکو هم که گفتیم در صورت پیروزی می تواند با آرامش خاطر بیشتری به ماندن و تقویت خود برای فصل آینده بیاندیشید. در مورد شرایط دو تیم در صورت باختن هم بهتر است صحبتی نکنیم چون جدول گویای همه چیز است…