اوج هیجان در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال...

جنگ بزرگ برای مهمانی بزرگ؛ لیگ برتر می‌خواهی بجنگ!

امروز در سرتاسر ایران بازی های حساسی شاهد خواهیم بود؛ بازی هایی که برندگان آن خود را آماده یک مهمانی بزرگ می کنند.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال روز دوشنبه به پایان رسید و حالا به هفته پایانی دور گروهی لیگ یک رسیده ایم؛ امروز سرنوشت تیم های صعود کننده به دور حذفی این رقابت ها کاملا مشخص می شود. از روزی صحبت می کنیم که چندین بازی بسیار حساس در دل خود جای داده است. امروز اوج حساسیت را در سه گروه شاهد خواهیم بود؛ جز گروه اول که سرنوشت تیم های صعود کننده آن مشخص شده، در گروه های دوم، سوم و چهارم خون به پا خواهد شد!

باهم شرایط چهار گروه را در آستانه برگزاری بازی های هفته پایانی مرور می کنیم:

گروه اول:

در این گروه مقاومت یزد (24) و دلسوختگان (20) پیش از این صعود خود را قطعی کرده اند. دلسوختگان امروز استراحت دارد اما نتایج بازی های دیگر هیچ تاثیری روی صعود این تیم نخواهد داشت.

گروه دوم:

در این گروه یک دیدار شدیدا مرگ و زندگی طور خواهیم داشت. جنگی (17)، تیم دوم جدول و جواد الائمه (16)، تیم چهارم جدول در شرایطی باهم دیدار خواهند کرد که جنگی با یک مساوی می تواند به همراه پاس (18-صدرنشین فعلی گروه) به دور حذفی صعود کند. این تیم البته اگر پیروز شود می تواند به عنوان سرگروه صعود کند. جواد الائمه هم تنها در صورتی می تواند صعود که موفق به کسب هر سه امتیاز شود.

گروه سوم:

در این گروه هم شرایط جالبی را شاهد هستیم. سیمین کک (19) صدرنشین امروز با رعد پدافند (16) تیم سوم جدول بازی خواهد کرد. در صورت پیروزی میزبان و به دست آمدن نتیجه مساوی، سیمین کک و بوتیا که این هفته استراخت دارد و با 18 امتیاز دوم است، صعود خواهند کرد. در صورتی که رعد بتواند از پس سیمین کک بگذرد آن گاه ترکیب صعود کننده ها به این صورت خواهد بود (1- سیمین کک و 2- رعد پدافند)

گروه چهارم:

در گروه چهارم که از خیلی وقت پیش صعود فولاد هرمزگان قطعی شده، سه تیم برای رتبه دوم در روز آخر خواهند جنگید. پالایش اصفهان که با 20 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به استوناد در رده دوم حضور دارد امروز به مصاف مشیر دالکی می رود که شانسی برای صعود ندارد. استوناد اما برای فراهم کردن شرایط صعود کار سختی دارد، این تیم باید مقابل کسری گرمدره قرار بگیرد که با 19 امتیاز در رده چهارم است و تحت شرایط خاص می تواند حتی در پایان هفته جشن صعود بگیرد.