پای چند گزینه دیگر هم در میان است...

جلسه بی‌نتیجه تیم لیگ برتری و سرمربی برای تمدید

بعد از گذشت 24 ساعت از جلسه تیم لیگ برتری با سرمربی اش هنوز خبری از تمدید نیست و به نظر می رسد پای گزینه های دیگر هم در میان باشد.

به گزارش فوتسال 40، در فاصله کمتر از دو هفته تا پایان سال 1402 تیم های لیگ برتری در پی به سرانجام رساندن بخشی از پروژه های پیش فصل خود هستند. تعیین تکلیف کادرفنی اولین قدم تمامی تیم هاست. تعداد کمی از تیم ها تکلیف سرمربی سال آینده شان را قطعی کرده اند و بسیاری از لیگ برتری ها هنوز در تردید و تاخیر به سر می برند.

باشگاه ایرالکوی اراک روز گذشته برای تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتسال خود برای فصل آینده تشکیل جلسه داد. در این جلسه محمد خوراکچی برنامه های خود را به مدیران ایرالکو ارائه کرد و با آنها در مورد ادامه همکاری صحبت کرد.

محمود خوراکچی

در شرایطی که گفته می شد باشگاه ایرالکو بعد از این جلسه همکاری یا عدم همکاری با خوراکچی را تعیین می کند، با گذشت 24 ساعت هنوز تا این لحظه اما خبری از این جلسه به بیرون درز نکرده است. این در حالی است که گفته می شود خود خوراکچی هم پیشنهاداتی دارد که در صورت تعلل با ایرالکو سراغشان برود.

باشگاه ایرالکو همزمان با خوراکچی روی چند مربی دیگر هم متمرکز شده است. البته اولویت آنها ادامه همکاری با این مربی است اما از آن جایی که تمدید او با تاخیر زیادی مواجه شده به نظر می رسد که اراکی ها در حال بررسی دیگر گزینه هایشان هستند. در صورت جدی شدن این مذاکرات خبر آن را در فوتسال 40 خواهید خواند.