یک اتفاق خارج از ماتریکس در تیم پرحاشیه لیگ برتری...

جلسه اضطراری بعد از تمرین ستاره اخراجی با تیم!

اختلاف سرمربی و ستاره کراپ باعث ایجاد حواشی عجیبی در اردوی کراپی ها شده است. قرار است امروز جلسه ای در این مورد برگزار شود.

به گزارش فوتسال 40، کراپ الوند در این فصل حواشی بسیار زیادی تجربه کرد. همین حواشی از تیم مدعی فصل گذشته یک تیم پر نوسان ساخت که از همان هفته های نخست امیدی به قرار گرفتن در کورس نداشت. آنها با وجود خرید چند ستاره شاخص باز هم به کورس برنگشتند و حالا یکی از همین ستاره ها خالق حاشیه جدیدی شده است.

احمد اسماعیل پور بعد از شروع فصل با کلی سر و صدا از لیگ چین به ایران برگشت و پیراهن کراپ الوند را به تن کرد. مصدومیت های متعدد و دور شدن از مرز آمادگی لازم به خروج این ستاره باتجربه از جمع نفرات اصلی کراپ انجامید.

طولانی شدن این شرایط رابطه کادرفنی و اسماعیل پور را خدشه دار کرد و طی هفته های اخیر تنش های زیادی به وجود آمد که در نهایت به کنار گذاشته شدن ملی پوش سابق از جمع کراپی ها انجامید.

کراپ که در غیاب اسماعیل پور هفته بیست و سوم را با برد پشت سر گذاشته بود تمرین ریکاوری بعد از بازی را با حضور این بازیکن برگزار کرد (!) که در نوع خود بسیار عجیب بود. البته با نوجه به اینکه تمرین یاد شده یک جلسه تمرینی تاکتیکی نبود، افضل در آن حضور نداشت.

گفته می شود امروز جلسه مهمی در باشگاه کراپ برای تعیین تکلیف اسماعیل پور برگزار می شود. در این جلسه مدیرعامل باشگاه، افضل و اسماعیل پور حضور خواهند داشت. برخی شایعات حاکی از آن است که مدیریت باشگاه و اسماعیل پور رابطه خوبی دارند و شاید این جلسه به بقای او در کراپ بیانجامد. در سمت مقابل افصل این تصمیم احتمالی را مصداق بارز بازیکن سالاری دانسته و کاملا با آن مخالف است.

حال باید دید خروجی نهایی این جلسه چه خواهد بود. قطعا در صورتی که احتمال اول به حقیقت بپیوندد باید منتظر واکنش جدی تری از سوی سرمببی کراپی ها باشیم. این اتفاقات و حواشی در حالی در اردوی کراپی ها رخنه کرده که تنها سه هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است.