در گفت و گو با فوتسال 40:

جزئیات جدید جنجال بزرگ هفته؛ جشنی که جنگ شد!

دقایق پایانی دیدار ایرالکو-مقاومت جنجالی ترین صحنه های هفته را به همراه داشت که به جزئیات جدیدی از آن دست یافته ایم.

به گزارش فوتسال 40، رویارویی مقاومت البرز و ابرالکو اراک در سالن انقلاب کرج یکی از حساس ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بود. اراکی ها موفق شدند در این دیدار  با نتیجه 4-1 پیروز شده و خیالشان از بابت بقا را راحت کنند. شاگردان محمود خوراکچی این برد را همراه با پایانی جنجالی به پایان رساندند. همه چیز از گل چهارم مهمان شروع شد؛ جایی که محمد علی میرزایی، دروازه بان ایرالکو، بعد از باز شدن دروازه میزبان شادی گل تحریک آمیزی انجام داد که به قیمت به اوج رسیدن التهاب روی سکوها تمام شد.

هواداران مقاومت که از شکست تیم شان در این دیدار شش امتیازی ناراحت بودند خیلی سریع با این حرکت به نقطه جوش رسیدند. عده ای از آنها به قصد کتک زدن دروازه بان مهمان قصد ورود به زمین را داشتند. این درگیری برای دقایقی بازی را متوقف کرد به اخراج هر دو دروازه بان ایرالکو انجامید. داوران بازی به هر نحوی که بود این دیدار را به سرانجام رساندند تا ایرالکو در یک روز جنجالی و پرحاشیه سه امتیاز را همراه با سه اخراجی با خود به اراک ببرد.

برای پیگیری کامل ماجرا سراغ بوالفضل آبایی، مدیر تیم فوتسال آلومینیوم، رفتیم. او در گفت و گو با خبرنگار فوتسال 40 گفت:

اتفاقات دقایق پایانی دیدار با مقاومت روی یک سوءتفاهم رقم خورد. گلر تیم ما بعد از به ثمر رساندن گل طبق هماهنگی که با فیلم بردار باشگاه انجام داده بود و به منظور ثبت شادی پس از گل به سمت وی رفت. از آنجایی که دوربین در قسمت وی آی پی مستقر بود؛ برای برخی هواداران سوءتفاهم به وجود آمد.

او با تاکید به این که در جریان حمله هواداران خشمگین حریف به اعضای تیم ایرالکو مصدومیت خاصی رخ نداد گفت:

بعد از این اتفاق با درایت مسئولان انتظامی و باشگاه مقاومت خیلی زود همه چیز ختم به خیر شد. از ابتدای فصل مجموعه تیم در تلاشند اخلاق و منش ورزشکاری و پهلوانی را در دستور کار خود قرار دهند و خوشبختانه تا به امروز به لطف خدا یکی از با انضباط ترین تیم های لیگ برتر بوده ایم.