قهرمان و مسافران لیگ یک معلوم شد اما دلیل برای رقابت هنوز هست...

جذاب ترین قسمت لیگ اینجاست؛ هفت تیم علیه هم!

شاید تکیلف خیلی از چیزها در لیگ برتر فوتسال این فصل مشخص شده باشد اما عمرا بتوانید این یک مورد را پیش بینی کنید.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران به هفته های پایانی خود رسیده است. تکلیف قهرمان و تیم های سقوط کننده به لیگ یک از هفته ها قبل تقریبا مشخص شده بود و حالا در فاصله سه هفته به پایان رقابت ها هنوز دلایل زیادی برای جذابیت بازی های باقی مانده وجود دارد؛ یکی از جذابیت های مهم باقی مانده، جنگ هفت تیم سر یک رتبه است!

گیتی پسند با در پیش گرفتن یک روند شکست ناپذیری شگفت انگیز رتبه یک را از مدت ها پیش مال خود کرد و رتبه دوم هم به نام مس سونگون زده شده است. گهر زمین که با وجود عملکرد خوبش نتوانست خود را به کورس قهرمانی وارد کند، مقتدرانه در پله سوم ایستاده اما پله بعدی همچنان بدون سند است و جنگ اصلی همینجاست.

هفت تیم برای ایستادن در پله چهارم لیگ برتر فوتسال شانس دارند؛ این یک جذابیت بی همتاست وقتی متوجه شویم که در حال حاضر تیم دهم جدول (کراپ) هم شانس چهارم شدن دارد! این یعنی هنوز نمی توان هیچ تیمی را در لیگ برتر بالانشین یا قعرجدولی نامید.

سن ایچ (34)، آنا صنعت پاسارگاد (34)، پالایش نفت بندرعباس (33)، سفیر گفتمان (32)، فرش آرا (32)، شهرداری ساوه (31) و کراپ (29) تیم های چهارم تا دهم جدول رده بندی را تشکیل می دهند؛ تیم هایی که با توجه به شرایط جدولی شان در هر سه بازی باقی مانده فقط به برد فکر می کنند.

سن و ایچ و آنا صنعت با 34 امتیاز رقابت اصلی را سر رتبه چهارم دارند اما فاصله یک، دو، سه، چهار و پنج امتیازی چیزی نیست که بتوان به آن اطمینان کرد. هفت تیم حاضر در این منقطه از جدول بازی های رودرو هم دارند که قطعا جزو بازی های جذاب هفته های باقی مانده خواهند بود.

بازی سفیر-سن ایچ و آنا صنعت-پالایش در هفته بیست و چهارم می تواند تا حد زیادی معادلات بالای جدول را مشخص کند اما در دو هفته پایانی هم بازی هایی (مثل شهرداری-پالایش و وفرش آرا-سن ایچ) وجود دارد که تا لحظه آخر هر گونه پیش بینی‌ای را غیرممکن می کند.