درخشانی دبل کرد و به کفش چشمک زد...

جایزه مهمی که در جشن قهرمانی داده نشد!

ستاره گیتی پسند با دبل مقابل شهرداری ساوه خود را به جایزه ای نزدیک کرد که از ابتدای فصل آن را نشان کرده بود.

به گزارش فوتسال 40، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال تحت تاثیر جشن قهرمانی گیتی پسند پشت سر گذاشته شد. شاگردان محمد کشاورز بعد از پیروزی 5-0 مقابل شهرداری ساوه در سالن پیروزی اصفهان جشن قهرمانی خود را برگزار کردند. محمد درخشانی با دبل در این دیدار تنها یک قدم تا کفش طلای فصل فاصله دارد.

در فصلی که اکثر رکوردهای لیگ برتر به نام گیتی پسند ثبت شده، دو ستاره این تیم (مهدی کریمی و محمد درخشانی) به خوبی از نبود چهار ماهه مهدی جاوید بهره برده و برای کسب عنوان آقای گلی خیز برداشتند. این دو پا به پای هم پیش رفتند و حالا در فاصله تنها یک هفته به پایان رقابت، درخشانی (22 گل)، صدرنشین و مهدی کریمی (20 گل) دوم است.

فرزانیان از سفیر گفتمان نزدیک ترین تعقیب کننده غیر خودیِ درخشانی است و البته نباید از مهدی جاوید همچنان غافل شویم که در 11 بازی 18 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل با صدر فاصله دارد. با این وجود دبل در بازی با شهرداری تا حد زیادی خیال درخشانی را برای بردن کفش طلا راحت کرد و اگر اتفاق شگفت انگیزی در هفته پایانی رخ ندهد، ستاره ملی پوش گیتی پسند آقای گل خواهد شد.

البته دیدار هفته پایانی گیتی پسند و مس سونگون در تبریز می تواند دستخوش اتفاقات جالبی باشد که قطعا در تعیین نهایی آقای گل نقش خواهد داشت.