همه را بررسی کردیم و رسیدیم به این سه تا...

جایزه مربی فصل لیگ برتر به صاحبش رسید (عکس)

بعد از انتخاب تیم های طلایی و نقره ای فصل 1402 لیگ برتر فوتسال، امروز سه مربی برتر فصل را خدمتتان معرفی می کنیم.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران در فصل 1402 با قهرمانی مقتدرانه گیتی پسند به پایان رسید. مس و گهر رتبه های دوم و سوم را مال خود کردند و حافظ ساری و مقاومت البرز مسافر لیگ یک شدند.

روز گذشته و در فاصله 7 روز بعد از پایان فصل، سوپر تیم طلایی و نقره ای لیگ برتر 1402 را خدمتتان معرفی کردیم؛ تیمی که متشکل از 4 بازیکن گیتی پسند، 2 بازیکن مس سونگون و پالایش و نمایندگانی از گهرزمین و فرش آرا بود.

حالا نوبت به معرفی بهترین مربی این فصل لیگ برتر فوتسال رسیده است؛ عنوانی که صاحبش تقریبا قابل پیش بینی است. این عنوان را فوتسال 40 بدون هیچ حرف و حدیثی به محمد کشاورز اهدا می کند؛ مربی جوانی که سال گذشته در فتح لیگ با گیتی ناکام بود اما این فصل تیمی ساخت که همه رکوردها را شکست و با تنها یک باخت و بیشترین امتیاز تاریخ جام قهرمانی را بالای سر برد.

گروه کارشناسی فوتسال 40 در بررسی مربیان برتر این فصل عملکرد همه را مورد بررسی قرار داده و در نهایت به یک لیست سه نفره رسید؛ لیستی که مهمترین ویژگی حاضرین آن ویژگی مهمی بود که یک مربی باید از آن برخوردار باشد؛ این سه مربی در میان مربیان دیگر، بهتر و بیشتر از حداکثر توانایی مهره های خود در بازی ها بهره بردند و این مهمترین وجه تمایزشان نسبت به بقیه بود.

سعید کشاورز، سرمربی جوان شهرداری ساوه، بعد از شاهکارش با جوانان دهه هشتادی و هفتادی خود وارد این لیست سه نفره شد و نفر بعدی هم هادی بزوال بود که در پالایش نفت بدون ادعا و بدون شلوغ کاری نتایج بسیار خوبی کسب کرد و از یک تیم معمولی، یک تیم قابل احترام و مدعی ساخت. سعید کشاورز و هادی بزوال رقیبان محمد کشاورز برای کسب جایزه مربی فصل بودند اما همان طور که گفتیم با احترام به این دو مربی و همه مربیان لیگ برتر، جایزه مربی فصل بدون هیچ تردیدی به سرمربی گیتی پسند تعلق می یابد.