کلکسیون رویایی شمسایی با دستچین ستاره ها

ثروتمندترین مربی فوتسال؛ با دارایی غیرقابل قیمت‌گذاری!

وحید شمسایی با در اختیار داشتن کلکسیون ستاره ها در تیمش، ثروتمندترین مربی فوتسال ایران به شمار می آید.

به گزارش فوتسال 40، وحید شمسایی و شاگردانش این روزها خود را آماده دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه در شهرستان لار می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در غیاب حسین طیبی و مسلم اولادقباد بازهم تیمی پرستاره و کارآمد دارد که دستش را برای هر تاکتیک و انتخابی باز می گذارد.

شمسایی دستچینی از ستاره های لیگ برتر را در اختیار دارد که چند لژیونر سطح بالا نیز به آنها اضافه شده اند. بازگشت علی اصغر حسن زاده و مرتضی عزتی به تیم ملی، بالانس پرستاره بودن تیم شمسایی را حفظ کرده و او قطعا در بازی با روسیه جای خالی نفر خاصی را احساس نخواهد کرد.

وحید شمسایی

تمرکز سرمربی تیم ملی در اعلام لیست این اردو بار دیگر روی ستاره های مس و گیتی بوده و این دو باشگاه بیشترین نماینده را در تیم ملی دارند؛ البته باید هم این گونه باشد چرا که با تیم بدون شکست لیگ و مدافع عنوان قهرمانی که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد طرفیم؛ تیم هایی که در یک دهه اخیر تقریبا همیشه کورس قهرمانی شخصی در لیگ برتر داشتند و ترکیب ستاره هایش با هم می تواند سمی ترین ترکیب ممکن باشد.

چنین شرایطی از شمسایی ثروتمندترین مرد فوتسال ایران را ساخته که دارایی هایش قابل توجه و غیرقابل قیمت گذاری است. او با در اختیار داشتن تیمی که دو نسل قدیم و جدید فوتسال ایران را شامل می شوند به فتح جام ملت های آسیا می اندیشد تا در ادامه با اعتماد بنفس بالا برای جاه طلبی های بزرگ در سطح جهانی گام بردارد.