تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال...

یک تیم هزار داستان؛ شگفت انگیزهای کاملا متمایز!

تیم منتخب هفته بیست و پنجم را با ترکیبی مخوف از 5 ستاره تشکیل دادیم.

به گزارش فوتسال 40، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال روز جمعه برگزار شد. جشن قهرمانی گیتی پسند این هفته بعد از پیروزی مقابل شهرداری ساوه در سالن پیروزی برگزار شد. گهر زمین زمین در سیرجان از سد مس گذشت و پالایش با کسب یک برد ارزشمند حافظ ساری رتبه چهارمی خود را تثبیت کرد. در هفته ای که هر بردی چند ستاره درخشان داشت، تیم منتخب ما را این 5 نفر تشکیل می دهند:

سجاد بابایی

دروازه بان فولاد زرند ایرانیان مقابل سن ایچ ساوه عملکرد درخشانی داشت. بابایی در این بازی ۱۸ سیو داشت و دو پنالتی نقطه دوم مهار کرد. اوج عملکرد سجاد بابایی در این بازی در ۴ ثانیه پایانی در اوت به جلو آمد و با یک شوت استثنایی گل سوم فولاد زرند را به ثمر رساند تا با این امتیاز ،سن ایچ را برای کسب رتبه پنجمی دچار دردسر بزرگ کند

محمد حسین درخشانی

در هفته هایی که رقابت قهرمانی و سقوط به پایان رسیده، بازار جنگ های انفرادی داغ است. محمد درخشانی، ستاره گیتی پسند با دبل در بازی این هفته مقابل شهرداری ساوه در آستانه فتح یکی از مهمترین جنگ ها قرار گرفت. او با دو گلی که در روز جشن به ثمر رساند جایگاه اولی خود در جدول گلزنان را مستحکم کرد و در بین بازیکنان هفته جای گرفت.

حامد عبداللهی

بازیکن تیم فرش آرا مشهد در خانه مقاومت البرز یک تنه کار را برای مشهدی ها در آورد و توانست ۵ گل را در جریان پیروزی 7-2 تیمش به ثمر رسانده و فرش آرا را برای کسب مقام پنجم امیدوار کند.

محمدرضا محبی

بازیکن تیم ایرالکو اراک توانست مقابل سفیر گفتمان تهران یک گل به ثمر رساند و‌ ذر سایر دقایق کار در نقش یک بازیکن قابل اتکا و کم اشتباه، عملکرد خوبی از خود نشان دهد. محبی پس از حضور خوراکچی عملکرد خوبی برای تیم ایرالکو داشته و به یک نقطه اتکا برای اراکی ها تبدیل شده است.

شهاب طالبی

بازیکن گهر زمین سیرجان مقابل تیم مس سونگون خوش درخشید وبا گلزنی در این دیدار ۶ امتیازی عملکرد خوبی از خود بجا گذاشت. او به خوبی در نقش یک بازیکن باتجربه در دیدار پرفشاری که تیمش به هر سه امتیاز آن نیاز داشت، کم اشتباه ترین ورژن خود را ارائه کرد.