یک فرصت از چند فرصت باقی مانده از دست رفت...

تلفات بزرگ صدرنشین برای هفته بعد؛ آقای رکورد نیست!

گیتی پسند با یک غایب بزرگ به مصاف سفیر گفتمان در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال خواهد رفت.

به گزارش فوتسال 40، گیتی پسند در حساس ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه 5-3 از سد سن ایچ ساوه گذشت. شاگردان محمد کشاورز در این بازی بعد از مدت ها چند گل دریافت کردند اما از سه امتیاز غافل نشدند تا صدرنشینی مقتدرانه خود را حفظ کنند. این برد شیرین اما یک تلفات مهم برای هفته بعد داشت.

مسعود باقرمحمدی، دروازه بان ملی پوش گیتی پسند، در بازی با سن ایچ ساوه کارت زرد دریافت کرد تا بازی هفته بیستم را از دست بدهد. او با این اخطار، چهار کارته شد و طبق قوانین یک جلسه از همراهی تیمش محروم است.

گیتی پسند در هفته بیستم مهمان سفیر گفتمان است و باقرمحمدی به عنوان غایب بزرگ این دیدار، نمی تواند در ترکیب تیمش حضور داشته باشد. او احتمالا اصلا به تهران سفر نکند و بازی تیمش را از اصفهان و پای تلویزیون تماشا کند.

دیدار گیتی پسند و سفیر گفتمان از ساعت 16 روز جمعه 29 دی ماه، در سالن فاطمه شهرری برگزار خواهد شد.

مسعود باقر محمدی در حالی این دیدار را از دست می دهد که با 7 کلین شیت رکورد بیشترین کلین شیت تاریخ لیگ برتر را با خود یدک می کشد و هنوز تا پایان فصل فرصت دارد تا رکوردش را ارتقا بخشد. البته او یکی از این فرصت ها را روز جمعه از دست داد و باید دید بهزاد رسولی می تواند جای خالی اش را درون دروازه گیتی پر کند یا خیر.