اشتیاق دو غول برای فتح الکلاسیکو؛ پای پول در میان است!

کم کم به الکلاسیکوی فوتسال نزدیک می شویم و بازار اخبار و شایعات در مورد این دیدار در حال داغ شدن است.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران روز دوشنبه 14 اسفند به پایان خواهد رسید. هفته پایانی این رقابت ها یک دیدار بزرگ در دل خود جای داده است. در این هفته از رقابت ها گیتی پسند باید در تبریز به مصاف مس سونگون برود. بعد از مشخص شدن برنامه این فصل خیلی ها دیدار مس-گیتی در هفته پایانی را فینال رقابت ها می پنداشتند اما شاگردان محمد کشاورز با قهرمانی زودهنگامشان این بازی را به حالت تشریفاتی در آوردند.

البته اگر تصور کنید همه چیز طبق آن چه روی کاغذ نوشته شده خواهد بود، سخت در اشتباه هستید! پیروزی در الکلاسیکوی فوتسال ایران، مثل همه دربی های بزرگ به خودیِ خود مهم است. شرایط جدولی مخصوصا برای مس و گیتی که قهرمانی برایشان عادت شده خیلی اهمیت دارد اما قطعا وقتی پای برد و باخت در بازی های رودرو به میان می آید، خود نتیجه، از همه چیز مهمتر می شود.

از تبریز و اصفهان خبر می رسد که دو باشگاه مس و گیتی پاداش های ویژه ای برای پیروزی در الکلاسیکو در نظر گرفته اند. هر دو باشگاه می خواهند بدون توجه به اتفاقات فصل، پایان خوشی داشته باشند و این پایان خوش در گرو پیروزی در الکلاسیکو است.

شاید همین پاداش ویژه انگیزه ستاره های دو تیم برای برد را چندین برابر کند؛ از اعداد و ارقام اطلاع دقیقی نداریم ولی همین قدر بدانید که اگر وعده مدیران صحت داشته باشد، بازیکنان تیمی که الکلاسیکو را برنده شود، قطعا از نظر مالی ضرر نخواهند کرد چون قرار است بهترین پاداش فصل را دریافت کنند!