ترک قهرمان اروپا آسان نبود اما...

تصمیم مشکوک سالار؛ غم غربت، فدراسیون و یک چیز دیگر!

تصمیم سالار آقاپور برای پایان همکاری با پالما چند دلیل مهم داشت که برآیند همزمانشان او را برای ترک قهرمان اروپا مصمم کرد.

به گزارش فوتسال 40، سالار آقاپور که بعد از درخشش در تیم ملی و لیگ برتر راهی پالما شده بود بعد از چند ماه حضور در این تیم به صورت توافقی جدا شد.

تصمیم سالار غیرمنتظره و ناگهانی بود؛ همین موضوع باعث شد تا شبهات زیادی در این مورد به وجود بیاید. طبق اطلاعاتی که منابع خبری ما در اختیارمان گذاشته اند، این جدایی در نتیجه چند اتفاق صورت گرفته است.

مورد اول شاید شرایط جدیدی بود  که سالار آقاپور با ترک ایران با آن مواجه شد؛ تمرینات فشرده تر، بازی های فشرده تر و خواسته های متفاوت تر از یک بازیکن، شرایطی بود که تحمل آن شاید برای هر بازیکنی آسان نباشد.

سالار آقاپور

مورد دوم مشکلات مربوط به خدمت سربازی این بازیکن ملی پوش بود. آقاپور که هنوز خدمت سربازی اش را پشت سر نگذاشته برای ترک ایران نیاز به مجوزهای سه ماه دارد؛ سختی پروسه اداری این کار که هر سه ماه یک بار تکرار می شود و البته وضعیت فعلی و کمتر شدن حمایت فدراسیون کار را در این زمینه برای سالار و هم مشکلانش سخت کرده است.

یک مورد دیگر سبک بازی سالار آقاپور است که با وجود تلاش بسیار او، تغییر مورد نظر سرمربی پالما در طول چند ماه اخیر در آن اعمال نشد تا این بازیکن که به حضور ثابت در ترکیب تیم های باشگاهی اش عادت کرده بود، تقریبا یک فصل به بازیکنانی شبیه شود که در فصل های اخیر ذخیره او بودند.

مجموع این اتفاقات باعث شد تا سالار آقاپور در این مقطع از فوتسالش تصمیم به جدایی از قهرمان اروپا بگیرد؛ شاید شرایط سختی که بعد از درخواست مالی پالما برای حضور ملی پوشان در جام ملت ها ایجاد شد او را در اتخاذ این تصمیم کاملا مصمم کرده باشد.