هر سه ملی پوشمان هستند، حسین جلوتر از کل تیم...

به استقبال مرگ و زندگی‌ترین بازی فصل با سوپراستار ایرانی

امشب هر کجا که باشید ساعت 21 را فراموش نکنید؛ البته اگر فوتسالی هستند...

به گزارش فوتسال 40، پالما فصل پر فراز و نشیبی تجربه کرده و اینک در اوج یکی از فرازهایش قرار دارد. این تیم بعد از این که با چند نتیجه ضعیف از صدر فاصله گرفت، دوباره نتایج درخشانش را از سر گرفته و اینک در فاصله 4 امتیاز بارسلونای صدرنشین قرار دارد. این تیم حالا امشب باید مقابل بارسلونا حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگا ناسیونال را برگزار کند.

پالما با حضور سه ستاره ایرانی‌اش حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور که هر سه در اوج آمادگی به سر می برند به کاتالونیا سفر کرده تا امشب از ساعت 23:30 به مصاف بارسلونا برود.

این دیدار برای بارسا هم به شدت مهم است. کورس قهرمانی طی هفته های اخیر به حدی حساس شده که مورسیا که این هفته یک روز زودتر بازی کرده، با 45 امتیاز موقتا جای بارسا (44 امتیاز) را در صدر گرفته است. آبی اناری ها حالا ضمن تحکیم صدرنشنی، به دنبال بازپس گیری آن نیز در تقابل شش امتیازی مقابل پالما خواهند بود.

باشگاه پالما با پوستری که عکس حسین طیبی، سوپر استار ایرانی اش، روی آن نقش بسته به استقبال این دیدار بزرگ رفته که می توان آن را مرگ و زندگی ترین بازی فصل تیم شهر مایورکا نامید. هر سه بازیکن ایرانی پالما این تیم را در سفر به شهر بارسلون همراهی کرده اند و باید دید چه عملکردی مقابل تیم بزرگ این شهر خواهند داشت.