شجاعی‌فر: اهمیت این برد خیلی بالا بود...

بهترین بازیکن هفته دو رویا دارد؛ یک جام و یک پیراهن!

بهترین بازیکن هفته نوزدهم لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ما از دو رویای بزرگ خود سخن گفت.

به گزارش فوتسال 40، گهر زمین سیرجان روز جمعه هفته گذشته مقتدرانه ترین برد این فصلش را مقابل سفیرگفتمان کسب کرد. این تیم که با سفیر سر رتبه سوم رقابت می کند با تحمیل شکست سنگین هفته نوزدهم به این تیم نشان داد که برنامه ویژه ای برای بالانشین ماندن دارد. امین شجاعی فر با زدن سه گل و ارائه یک بازی بی نقص، ستاره گهر در این دیدار بود. او به واسطه این عملکرد قابل توجه بهترین بازیکن هفته از نگاه تحریریه فوتسال 40 انتخاب شد و همین موضوع بهانه ای بود برای یک گفت و گوی کوتاه با ستاره گهر زمین که در ادامه می خوانید:

درخشش در هفته نوزدهم

تشکر میکنم از سایت فوتسال ۴۰ و کارشناسان محترم که بنده را بعنوان برترین بازیکن هفته نوزدهم انتخاب کردند. نکته مهم کمک به برد تیمم بود که با کسب سه امتیاز حاصل شد و همه بچه ها در کسب آن دخیل بودند. خوشحالم که توانستم سه گل بزنم و این برد را برای تیمم آسان تر کنم.

پیروزی پرگل مقابل سفیر

بازی خیلی خوب و جذابی بود. بچه ها واقعا عالی ظاهر شدند و به لطف خدا و باتلاش کادر فنی توانستیم تیم خوب سفیر گفتمان را شکست بدهیم. این برد اهمیت زیادی برای ما داشت و شرایطمان در جدول را خیلی بهتر کرد.

مهدی شجاعی فر

روند خوب گهر در فصل جاری

امسال واقعا تیم خوب و یکدستی داریم. جا دارد تشکر کنم از جناب مهندس سلیمان زاده و اعضای محترم مدیریت باشگاه گهرزمین که واقعا زحمت زیادی کشیدند تا به اهداف تیمی برسیم. با توجه به این شرایط خوب خدا را شکر امسال نتایج تیم هم خوب بوده ولی بازهم می‌توانستیم در چند بازی نتایج بهتری بگیریم و قطعا با روند خوبی که داریم این نتایج را هم جبران می کنیم.

اهداف رویایی اما دست یافتنی

هدف شخصی بنده این است که روزی انشالله قهرمانی درلیگ برتر و پوشیدن لباس مقدس تیم ملی فوتسال ایران را تجربه کنم. برای رسیدن به این اهداف تمام تلاش خودم را می کنم و با توکل به خدا پیش می روم.

سفیر گهر زمین