ادامه این صعود به شگفتی غیرقابل باوری منتهی خواهد شد...

بزرگترین صعود در جدول لیگ؛ امروز منتظر باشید!

تک بازی امروز لیگ برتر می تواند به یک اتفاق بسیار مهم در این فصل تبدیل شود.

به گزارش فوتسال 40، تیم های فولاد زرند ایرانیان کرمان و شهرداری ساوه امروز از ساعت 16 برگزار کننده دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر خواهند بود. دیدار دو تیم طبق برنامه قرار بود اواسط دی ماه به میزبانی فولاد زرند برگزار شود اما به دلیل عزای عمومی و ادای احترام به شهدای حادثه گلزار شهدای کرمان لغو شد.

حالا دو تیم با 4 هفته تاخیر قرار است مقابل هم صف آرایی کنند. شرایط جدولی فولاد زرند و شهرداری ساوه به گونه ای است که کسب سه امتیاز برای هر دو تیم می تواند بسیار مهم باشد. با این وجود شهرداری ساوه اگر بتواند میزبانش را شکست دهد، صعودی شگفت انگیز در جدول تجربه خواهد کرد؛ صعودی که شاید بتوان آن را بزرگترین صعود در جدول لیگ امسال نامید.

این تیم تازه لیگ برتری شده در اولین فصل حضورش در این رقابت ها، بی صدا و کم حاشیه پیش رفت و به تازگی به جمع رتبه های تک رقمی وارد شده است. ساوجی ها حالا در موقعیتی قرار گرفته اند که اگر بازی امروز را ببرد با 4 پله صعود جای پالایش را در مکان ششم خواهند گرفت.

این همه ماجرا نیست؛ شهرداری در صورت پیروزی در بازی امروز و 32 امتیازی شدن همچنان شانس صعود دارد. ین تیم در چنین شرایطی فقط یک و دو امتیاز با تیم های پنجم و چهارم جدول فاصله خواهد داشت و این یعنی اگر همه چیز برای آنها طبق پیش بینی پیش برود، پایان فصل با رتبه چهارم نیز دور از دسترس نخواهد بود.