تورنمنت چهارجانبه ویتنام؛ ایران 5-1 نیوزیلند

بدون سیلی و دردسر؛ گام دوم تیم ملی امیدوارکننده بود!

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدارش خود در تورنمنت چهارجانبه ویتنام به یک برد بی حرف و حدیث دست یافت تا باخت دو روز پیش را جبران کند.

به گزارش فوتسال 40، شکست مقابل مراکش در روز اول تورنمنت چهارجانبه ویتنام تیم ملی فوتسال ایران را تحت فشار شدیدی قرار داد. انتقاد برخی رسانه ها بی رحمانه و غیرطبیعی بود و وحید شمسایی در چنین شرایطی تیمش را برای بازی دوم مقابل نیوزیلند آماده کرد؛ دیداری که با پیروزی 5-1 ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

این دیدار از ساعت 10:30 به وقت ایران آغاز شد. تیم ملی ایران از همان دقایق نخست توپ و میدان را در اختیار داشت و با وجود خلق موقعیت های متعدد تنها دو بار موفق شد دروازه نیوزیلند را باز کند.

علی اصغر حسن زاده گل اول تیم ملی ایران را با یک بغل پای دقیق به ثمر رساند و چند دقیقه بعد از آن نوبت به محمدرضا سنگ سفیدی رسید که گل دوم ایران را با شوتی سرکش وارد دروازه حریف کند. این نیمه در نهایت با برتری 2-1 ایران به پایان رسید.

شاگردان وحید شمسایی در نیمه دوم در فاز دفاعی بهتر عمل کردند و اجازه کار خاصی به حریف ندادند. همین شرایط باعث شد تا در خط حمله موقعیت های گل بیشتری شاهد باشیم؛ موقعیت هایی که سه مورد آن به گل تبدیل شد تا تیم ملی برد 5-1 را در این دیدار کسب کند.

علی اکرمی، مهدی کریمی، مسعود یوسف گل های ایران در نیمه دوم را وارد دروازه نیوزیلند کردند. شاگردان شمسایی فردا آخرین بازی خود را در تورنمنت ویتنام از ساعت 13:30 مقابل تیم میزبان برگزار خواهند کرد.