آقاپور: اعتماد سرمربی نسبت به من بیشتر شده است

با ملی‌پوش پالما؛ از هوای آفتابی مایورکا تا نگرانی بزرگ

سالار آقاپور در گفت و گو با فوتسال چهل از روزهای خوبی گفت که برایش تلاش زیادی کرده بود؛ او اما هنوز یک نگرانی بزرگ دارد.

به گزارش فوتسال 40، بحث حضور یا عدم حضور سه ستاره پالما در جام ملت های آسیا به سوژه روز فوتسال ایران در فاصله کمتر از دو ماه تا شروع این رویداد مهم تبدیل شده است. حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور، سه ستاره ای هستند که باشگاه اسپانیایی حضور آنها در جام ملت ها را منوط به پرداخت غرامت کرده است. گفته می شود کمیته فوتسال قصد پرداخت غرامت ندارد و در چنین شرایطی، سه ملی پوش پالما روزهای پر تنشی را پشت سر می گذارند.

سالار آقاپور که در اولین فصل لژیونر شدنش با این مشکل مواجه شده، مثل مسلم اولادقباد مشکل خدمت سربازی دارد و داستان بالا می تواند روی این موضوع نیز تاثیر بگذارد چرا که کمیته فوتسال پیش از این اعلام کرده بود که صدور مجوز بازی آنها در اسپانیا صرفا به خاطر ملی پوش بودنشان است. با سالار آقاپور در آستانه بازی امروز تیمش باشگاهی اش مقابل کوردوبا همکلام شدیم تا از آخرین وضعیت خود برایمان بگوید. حاصل گفت و گوی سالار و فوتسال 40 را در ادامه بخوانید:

سالار آقاپور

هوای مایورکا برای سالار آفتابی است…

خدا را شکر شرایط نسبت به روزهای نخستی که این جا بودم خیلی بهتر شده است. اعتماد کادرفنی به من بیشتر شده و زمان بازی بیشتری در این مدت داشته ام. از لحاظ بدنی هم شرایط بسیار خوبی دارم و کاملا آماده بازی برای پالما و تیم ملی هستم.

وضعیت پالما در لیگا ناسیونال

پالما هم خدا را شکر شرایط خوبی دارد؛ هفته گذشته برد خوبی مقابل یکی از تیم های رقیب کسب کردیم که در جدول فاصله امتیازی کمی باهم داریم. همین برد به صعود ما در جدول انجامید. امشب هم مقابل کوردوبا بازی داریم و انشالله که یک برد دیگر کسب می کنیم بازهم در جدلو صعود می کنیم.

نگرانی بزرگ…

در این مورد هم که آخرین خبر جلسه آقای اصولی و باشگاه پالما بود. گویا باشگاه خواستار پرداخت غرامت شده است. فعلا که دیگر خبر خاصی نشده و باشگاه هم هنوز هیچ جواب صد در صدی در این خصوص به ما نداده است.

سالار آقاپور