مسلم اولادقباد: این افتخار بزرگ را در شهر جشن گرفتیم

با ستاره ایرانی در بهترین روزهای عمرش؛ فصلی مثل مسی!

مسلم اولاد قباد در گفت و گو با فوتسال 40 در مورد احساسش از فتح جام باشگاهای جهان صحبت کرد و توضیح داد که چرا در اردوی پیش روی تیم ملی حضور ندارد.

به گزارش فوتسال 40، مسلم اولادقباد، مرد سال فوتسال آسیا، که فصل گذشته با پالما فاتح چمپیونزلیگ شده بود، هفته گذشته قهرمانی در جام باشگاههای جهان را هم به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد. مرد سال فوتسال آسیا که قبل از قهرمانی در برزیل نقش اول صعود تیمش به جمع چهار‌ تیم نهایی چمپیونزلیگ ۲۴-۲۰۲۳ بود به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم ملی را مقابل روسیه‌ همراهی کند.

برای گپ زدن در مورد اتفاقات بالا با مسلم اولادقباد تماس گرفتیم و حاصل گفت و گویمان چیزی شد که در ادامه می خوانید:

همه می‌خواستند قهرمان شویم
مسابقات جام باشگاه های جهان هم برای اعضای تیم و هم برای باشگاه از اهمیت بالایی برخوردار بود و خیلی دوست داشتیم قهرمان شویم. برای اولین بار به این موفقیت دست یافتیم و هوادارانمان بعد از کسب قهرمانی در مایورکا جشن گرفته بودند.

قهرمانی جهان کنار دو ایرانی دیگر
من هم در کنار دیگر بازیکنان تیم عملکرد خوبی در برزیل داشتم و خوشحالم که توانستم در کنار حسین و سالار به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

مسلم اولادقباد

درخشش در دور دوم چمپیونزلیگ
قبل از سفر به برزیل نتایج خوبی در دور دوم چمپیونزلیگ کسب کردیم که خوشبختانه عملکردم در آن رقابت ها درخشان بود و در هر سه بازی توانستم گل بزنم. صعود به جمع ۴ تیم خیلی مهم بود و حالا می خواهیم با تداوم نتایج خوبمان، مثل فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شویم.

احساس درد مداوم بعد از عمل
بعد از عمل جراحی همواره درد داشته ام و طی صحبتی که با پزشک جراحم داشت او تاکید کرد که این دردها طبیعی است و باید به مرور زمان با انجام تمرینات تقویتی آن را به صفر رساند.

مصدومیت در فینال
با وجود این درد در طول فصل برای پالما بازی کردم و در این مقطع هم بازی های پرفشار زیادی داشتیم. سفر طولانی به برزیل و مسابقات سنگین باشگاههای جهان هم فشار را بیشتر کرد. در بازی فینال هوا به قدری شرجی بود که اکثر بچه ها به مشکل‌ خوردند. من هم در دقایق پایانی درد شدیدی در کشاله رانم احساس کردم نشانی از همین شرایط بود.

حداقل سه هفته دور از میادین
بعد از فینال دکتر تیم معاینه ام کرد و گفت که برای بازگشت به میادین به سه هفته فیزیوتراپی نیاز دارم. همین شد که علی رغم میل باطنی نتوانستم در اردوی پیش روی تیم ملی حضور داشته باشم.

درخواست از شمسایی
با آقای شمسایی تماس گرفتم و اعلام کردم که اگر امکانش باشد در اردوی تیم ملی نباشم چون با توجه به مصدومیتم نمی توانستم بازی کنم. برای تیم ملی در این دو بازی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بچه ها دو نتیجه خوب مقابل روسیه کسب کنند.