درخشانی: خیلی سخت بود اما چسبید...

با آقای گل لیگ در مورد حواشی الکلاسیکو و یک مورد غیرعادی!

محمد درخشانی در گفت و گو با فوتسال 40 در مورد بازی بزرگ هفته پایانی و یک مورد غیرعادی در خصوص خودش صحبت کرد.

به گزارش فوتسال 40، محمدحسین درخشانی این فصل را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد. او عضو مهمی از تیمی بود که مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را کسب کرد. درخشانی با زدن 23 گل آقای گل هم شد تا علاوه بر مدال قهرمانی، کفش طلا را هم این فصل مال خود کرد. او در بازی آخر فصل مقابل مس سونگون گلزنی کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود. با این وجود قهرمانی و جایزه کفش طلا، تلخی هفته پایانی را برای او شست و با خود برد.

در ادامه گفت و گوی ما را با آقای گل این فصل بخوانید:

شکست مقابل مس سونگون

بازی با مس سونگون بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم برای برد آمده بودند. فکر می کنم از نظر فنی هم بازی خیلی خوبی از آب درآمد. هر دو تیم با تمام توان به میدان آمده بودند تا سه امتیاز را مال خود کنند. به هر حال این بازی را باختیم اما این موضوع چیزی ارزش های قهرمانی مقتدرانه ما کم نمی کند.

حواشی الکلاسیکو

این بازی ها اگر حاشبه نداشته باشد باید تعجب کرد. دو تیم بهترین بازیکنان را در اختیار دارند و این باعث می شود که خیلی از بازی ها دارای تنش و توجهات بیش از حدی باشد. به نظر من حواشی هم جزیی از جذابت این طور بازی ها است.

محمد درخشانی

کفش طلا

از اول فصل دنبال این طور چیزها نبودم و اصلا قصد آقای گل شدن نداشتم ولی هر چه پیش رفتیم و به آخرهای فصل رسیدیم رقابت تنگاتنگ تر شد و خدا را شکر توانستم آقای گل شوم. البته من از اول فصل صدر جدول گل زنان را داشتم و هفته های آخر سعی کردم بدون فشار و استرس فقط به گل زدن ادامه دهم و به دنبال آقای گلی نباشم.

مورد غیرعادی آقای گل…

از همین جا هم جا دارد از تمام هم تیمی هایم و بازیکنان تشکر کنم که شاید موقعیت هایی داشتند و می توانستند گل بزنند ولی به نن پاس دادند. خیلی سخت است که بازیکن عقب باشی و همواره در حمله شرکت کنی و دوندگی های متعددی داشته باشی ولی میل به گل زدن و علاقه به این کار باعث شد آقای گل ایران در لیگ برتر این فصل شوم.

تمدید قرارداد با گیتی پسند

طی صحبتی که با باشگاه داشتیم اولویت اول من تیم گیتی پسند بود و دوست داشتم سال بعد هم در خدمت این تیم باشم. دیدیم که شرایط فراهم است و یک سال دیگر هم تمدید کردم و امیدوارم بتوانم موفقیت های فصل قبل را دوباره تکرار کنم.

محمد درخشانی