هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران:

این هفته به جای فوتسال، فرمول یک می‌بینید

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بازی های بسیار پرهیجانی در دل خود جای داده و احتمال هر اتفاقی در آنها وجود دارد.

به گزارش فوتسال 40، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال فردا برگزار خواهد شد. گیتی پسند، صدرنشین جدول رده بندی، در این روز مهمان سفیرگفتمان است و مس سونگونِ رده دومی در مشهد به مصاف فرش آرا خواهد رفت. در این هفته از رقابت های بازی هایی برگزار می شود که از نظر هیجان و نزدیکی بیشتر به فرمول یک شبیه خواهد بود تا فوتسال! پس محکم بنشینید چون پیچ های هیجان انگیزی در راه است…

شاگردان محمد کشاورز که با ایجاد فاصله 12 امتیازی با مس سونگون در مسیر قهرمانی زودهنگام قرار گرفته اند، این هفته مقابل سفیر گفتمانی بازی می کنند که طی دو هفته اخیر دو نتیجه کاملا متفاوت کسب کرده است. سفیر دو هفته پیش مس را در شهرری با تساوی 6-6 متوقف کرد اما یک هفته بعد با نتیجه 7-1 مغلوب گهر زمین سیرجان شد و حالا باید دید این هفته چه شرایطی خواهد داشت.

مس سونگون بعد از کش و قوس های فراوان سرمربی خود را عوض کرد و این هفته با حمید بی غم به مصاف فرش آرا خواهد رفت؛ حریفی که بعد از 7 بازی و 6 برد، طی سه هفته اخیر سه شکست متحمل شده و فردا برای پایان روند باخت هایش در پی شکست دادن مس سونگون است. مس که هفته گذشته فولاد را با هدایت اسماعیل تقی پور 6 تایی کرده بود اگر دست پر از مشهد برگردد قطعا خوشحال خواهد بود.

سن ایچ، تیم متحول شده این روزها فردا در ساوه میزبان پالایش نفت است؛ دو تیم میانه جدولی این فصل در صورت کسب هر سه امتیاز می توانند حداقل دو رده در این هفته صعود کنند. گهر زمین که هفته پیش 7 گل به سفیر گفتمان زده بود این هفته در خانه فولاد زرند به میدان می رود که هفته گذشته 6 گل از مس خورده بود.

برنامه کامل این هفته را در ادامه مشاهده می کنید:

سفیرگفتمان-گیتی پسند

فرش آرا-مس سونگون

ایرالکو-پوشاک حافظ

فولاد زرند-گهرزمین

آنا صنعت-شهرداری ساوه

مقاومت-کراپ

سن ایچ-پالایش