قهرمان و قعر که تکلیفش معلوم است اما...

این لیگ هنوز جذاب است؛ جنگ گرم زیر صدر!

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال با جذابیت های منحصربفردش اتفاقات بالقوه زیادی در دل خود جای داده است.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران فردا (پنج شنبه) وارد هفته بیست و سوم خود می شود. فردا 6 دیدار برگزار می شود و با برگزاری دیدار روز جمعه مس سونگون-شهرداری ساوه پرونده این هفته بسته خواهد شد.

گیتی پسند که هفته گذشته قهرمانی اش را قطعی کرد فردا از ساعت 16 در سالن شاهنامه اصفهان میزبان آنا صنعت پاسارگاد قم است. شاگردان محمد کشاورز مقابل تیم قرار می گیرند که تنها نتیجه غیر از برد این فصل را برایشان رقم زده است. آنها همه تیم های این فصل را جز آنا صنعت شکست داده اند و فردا با انگیزه جبران تساوی نیم فصل اول که روند صد در صدی شان را بهم زد بازی خواهند کرد. آنا صنعت که در رده چهارم جدول حضور دارد، با توجه به فشردگی رقابت در این منطقه جدول، قطعا حریف سرسختی برای گیتی خواهد بود چون نمی خواهد رتبه ای که برایش جان داده را به راحتی از دست بدهد.

گهر زمین سیرجان، تیم سوم جذول رده بندی فردا دیدار آسانی مقابل حافظ ساری دارد که پیش از این سقوطش به دسته یک قطعی شده است. مقاومت دیگر تیم قعرنشین جدول که فقط روی کاغذ سقوطش قطعی نشده فردا میزبان سفیر گفتمان است که در صورت پیروزی می تواند تا 4 پله در جدول صعود کند و به رتبه چهارم برسد.

تقابل تیم های پالایش نفت (32) و فرش آرا (31) یکی دیگر از دیدارهای جذاب این هفته است. این دو تیم که کمترین فاصله امتیازی ممکن را باهم دارند، هر دو به سه امتیازی می اندیشیند که کسب آن، می تواند رتبه جدولی شان را در جدول بهبود بخشیده و جزو بالانشین ها نگه‌شان دارد.

سن ایچ و ایرالکو این هفته در شرایطی باهم دیدار می کنند که به نظر می رسد تمایل و انگیزه ساوجی ها برای کسب سه امتیاز بسیار بیشتر  از حریف باشد. آنها بعد از شروع بدی که در این فصل داشتند رفته رفته بهتر شدند و حالا در برهه ای قرار دارند که با کسب چند نتیجه خوب دیگر می توانند فصل را به عنوان یک تیم بالانشین به پایان برسانند.

مس سونگون، تیم دول جدول رده بندی، در تنها دیدار هفته بیست و سوم که روز جمعه برگزار می شود، پذیرای شهرداری ساوه در سالن شهریار تبریز خواهد بود. شاگردان حمید بی غم که قهرمانی را از دست داده اند، حاشیه امنیت خوبی در رتبه دوم دارند اما برای راضی نگه داشتن هوادارانشان به برد در هر چهار بازی باقی مانده از فصل نیاز دارند.

برنامه کامل بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر به همراه جدول رده بندی را در ادامه مشاهده می کنید:

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال