سالار در مرز خطرناکی که به ستاره شدن میل می کند...

این ستاره برای بازی دوم با روسیه دندان تیز کرده!

سالار آقاپور، ستاره جوان پالما، انگیزه بالایی برای درخشش در تقابل دوم ایران مقابل روسیه دارد که ساعت 13:10 امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتسال 40، سالار آقاپور فصل گذشته را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد. او با درخشش در تیم ملی عنوان جوان اول فوتسال آسیا را به دست آورد و سپس با کمک به قهرمانی مس سونگون، جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر ایران را مال خود کرد تا مورد توجه تیم های بزرگ خارجی قرار گرفته و در نهایت راهی پالما، قهرمان چمپیونزلیگ، شود.

سالار در فصل اول حضورش در لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا تلاش می کند تا به جایگاهی که حسین طیبی و مسلم اولادقباد پیش از این دست یافته بودند، برسد؛ او از نظر توانایی های فنی پتانسیل رسیدن به چنین شرایطی را دارد.

در غیاب طیبی و مسلم که به دلیل مصدومیت در لیست شمسایی حضور نداشتند، سالار آقاپور تنها نماینده پالما در تیم ملی ایران برای دو دیدار دوستانه با روسیه بود؛ بازی اول روز گذشته در حالی با پیروزی 3-2 ایران به پایان رسید که سالار فروغ چندانی در آن نداشت.

آقاپور که به نظر می رسد هنوز نتوانسته با سبک کاملا متفاوت فوتسال در اروپا خود را وفق دهد، روز گذشته در بین نفرات خیلی خوب تیم ملی حضور نداشت و حالا بعد از نمایش معمولی‌اش در روز دوشنبه، انگیزه بالایی دارد تا ستاره ایران در بازی دوم باشد که ساعاتی دیگر در سالن طوبی شهر لار آغاز خواهد شد.

سالار آقاپور با سبک بازی منحصربفرد خود که تلفیقی از تکنیک و سرعت بالاست مهره ای غیرقابل انکار در تیم شمسایی به شمار می رود و اوج گیری دوباره اش می تواند به جذابیت بیشتر بازی ملی پوشان فوتسال بیانجامد. آقاپور خیلی خوب می داند که این فصل از اهمیت بالایی برایش برخوردار است و اگر بتواند از نظر روحی و روانی با شرایط جدید انس پیدا کند، آینده ای درخشان تر در انتظارش خواهد بود. شاید بازی دوم با روسیه استارت این ماجرا باشد…

به عقیده اکثر کارشناسان فوتسال، تفاوت عمده میان خواسته های تاکتیکی از بازیکنان در اروپا در مقایسه با ایران باعث سردگمی ستاره هایی می شود که به تازگی لژیونر شده اند؛ کنار آمدن با این تغییرات و ارائه کیفیت همیشگی در چنین چارت تاکتیکی‌ای یک توانایی مهم است که ستاره ها را از بازیکنان معمولی تفکیک می کند و به نظر می رسد که سالار جزو دسته اول باشد چرا که قبلا نقش ستاره را به خوبی ایفا کرده است.