حساس ترین بازی هفته این پایین است...

این آخرین شانس آنهاست؛ اگر نبری خواهی مرد!

هفته بیست و یکم لیگ برتر یک تقابل پایین جدولی بسیار حساس در حد مرگ و زندگی را در دل خود جای داده است.

به گزارش فوتسال 40، مقاومت البرز که با پشتوانه بازیکنان سرباز در لیگ برتر فوتسال ایران حضور دارد، مثل سال گذشته جزو تیم های فانوس به دست محسوب می شود. برخلاف سال گذشته اما آنها شانس بسیار کمی برای بقا دارند.

مقاومتی ها در فصل گذشته با خوش شانسی از سقوط گریختند. آنها با همان روال قبلی و دل بستن به چند ستاره سرباز پای به این فصل گذاشتند و بعد از گذشت 20 هفته همچنان شمار امتیازاتشان تک رقمی است.

مقاومت البرز این هفته در یکی از بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر میزبان ایرالکو اراک است؛ تیمی که با 17 امتیاز، یک پله بالاتر از مقاومتی ها در مکان دوازدهم جدول رده بندی حضور دارد. این یک دیدار شش امتیاز خواهد بود و هر دو تیم چشم به سه امتیاز آن دوخته اند. جالب اینجاست که ایرالکو هفته گذشته با تساوی 1-1 مقابل حافظ ساریِ قعرنشین متوقف شده بود و این می تواند امید مقاومت برای برد را بیشتر کند.

جالب تر اینکه آخرین تیمی که مقاومت از آن امتیاز گرفت هم حافظ ساری است. مقاومت که هر شش بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته، آخرین بار در هفته چهاردهم طعم کسب امتیاز را با برتری 2-0 مقابل حافظ ساری کسب کرده بود.

این تیم در صورتی که می خواهد تا پایان فصل برای بقا بجنگد باید هر سه امتیاز بازی با ایرالکو را بگیرد. در این صورت فاصله دو تیم به 5 امتیاز کاهش خواهد یافت و هفته های پایانی در اوج هیجان در بخش قرمز جدول رده بندی پیگیری خواهد شد. در صورت برد ایرالکو اما تقریبا سرنوشت تیم های سقوط کننده مشخص خواهد شد و حافظ و مقاومت باید خود را آماده سقوط از لیگ برتر و حضور در یک دسته پایین تر کنند.