جام ملت های آسیا 2024؛

ایران و یک معمای بزرگ؛ اول بشیم ضرر می کنیم؟

دور دوم مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا 2024 امروز با چهار دیدار به پایان می رسد؛ چهار دیداری که سرنوشت قهرمانی جام به آن گره خورده است.

به گزارش فوتسال 40، دور دوم مرحله گروهی جام ملت های فوتسال آسیا 2024 فردا امروز با برگزاری بازی های گروههای سوم و چهارم به پایان می رسد. در مهمترین بازی امروز تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 17:30 به مصاف بحرین خواهد رفت.

شاگردان وحید شمسایی در گام اول افغانستان را 3-1 شکست دادند. بحرین هم در همان روز 2-1 به کویت باخته بود. ملی پوشان فوتسال ایران این شانس را دارند که در صورت پیروزی در بازی امروز در فاصله یک بازی تا پایان دور گروهی جشن صعود بگیرند.

تیم ملی فوتسال ایران

با توجه به شکست ژاپن در گام نخست، صعود تیم ملی ایران به عنوان صدرنشین گروه می تواند دردسرساز شود. در صورتی که ژاپن هر دو بازی بعدی خود را ببرد احتمال صدرنشین شدنش وجود دارد اما اگر تاجیکستان و قرقیزستان این اجازه را به سامورایی ها ندهند، اول شدن ایران مساوی با رویارویی با ژاپن در یک چهارم نهایی خواهد بود.

باید دید کادرفنی تیم ملی در این زمینه به چه جمع بندی‌ای می رسند و چه سیاستی از خود نشان خواهند داد. البته برای تیمی که قهرمانی می خواهد رویارویی با مدافع عنوان قهرمانی در فینال و یک چهارم نهایی نباید خیلی تفاوت ایجاد کند.