نگاهی به بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر...

اکران حساس‌ترین نمایش فصل؛ فردا در سرتاسر ایران

کل فصل را برای دیدن لحظاتی پشت سر گذاشتیم که فردا قرار است اکران شود.

به گزارش فوتسال 40، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می شود. این هفته از آن جهت حساس است که به احتمال زیاد قهرمان و سقوط کننده های قطعی فصل را رسما مشخص خواهد کرد.

گیتی پسند، صدرنشین فعلی لیگ برتر، با 20 برد و یک مساوی 61 امتیاز کسب کرده و فردا در مشهد مهمان فرش آراست. این تیم در صورتی که بتواند میزبانش را شکست دهد، در فاصله 4 هفته به پایان رقابت ها، جشن قهرمانی زودهنگام برپا خواهد کرد. شاگردان محسن حسن زاده که در میانه های فصل نتایج درخشانی کسب کرده و تا بالای جدول پیش رفته بودند، طی هفته های اخیر بسیار ضعیف عمل کرده اند و از 15 امتیاز ممکن فقط یک امتیاز به دست آورده اند. آنها علاوه بر خروج از بحران، انگیزه های دیگری هم برای شکست دادن صدرنشین دارند چرا که کسب هر سه امتیاز بازی می تواند بار دیگر امیدشان به ایستادن در رتبه چهارم جدول را پررنگ کند.

مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، که از میانه های راه تقریبا رقابت قهرمانی این فصل را به گیتی واگذار کرد، فردا در ساری مهمان حافظ است؛ تیمی که با 8 امتیاز در قعر جدول رده بندی حضور دارد و در صورت باخت، سقوطش قطعی خواهد شد. این دیدار صحنه تقابل بهترین خط حمله با بدترین خط دفاعی لیگ برتر است و احتمالا پرگل از آب دربیاید. شاگردان حمید بی غم فقط سه امتیاز از این بازی می خواهند، چون با توجه به فاصله 5 امتیازی شان با گعهر زمین، دوست ندارند، رتبه دوم را هم در این فصل از دست بدهند.

گهر زمین این فصل شاید توان رقابت با مس و گیتی در مسیر قهرمانی را نداشت اما با در پیش گرفتن یک روند کم نوسان، رتبه سوم را به نام خود تثبیت کرده است. این تیم بعد از باخت به سن ایچ، سه برد پیاپی کسب کرده و فردا در خانه غول کش بزرگ لیگ برتر یعنی آنا صعنت، به کسب هر سه امتیاز می اندیشد. قمی ها که در خانه مس و گیتی را متوقف کرده اند، می توانند با پیروزی در این دیدار خانگی برای رتبه چهارم خیز بردارند.

در دیگر بازی های این هفته، سفیرگفتمان و کراپ، همسایه های جدولی در شهر ری به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان زرخانلی که طی 5 هفته اخیر بردی کسب نکرده اند، برای بهتر کردن رتبه شان در این دیدار خانگی فقط برد می خواهند. سن ایچ که بعد از شروع ضعیف، کم کم بهتر شد و حالا تا میانه های جدول رسیده، فردا میزبان مقاومتی است که در صورت شکست، سقوطش قطعی خواهد شد. ایرالکو و شهرداری ساوه، دو تیم تازه وارد این فصل که بقایشان را تثبیت کردند، یک دوئل جذاب در اراک برگزار می کنند و در نهایت فولاد زرند و پالایش، تیم های دوازدهم و چهارم جدول اخرین بازی هفته را در کرمان برگزار خواهند کرد.

برنامه کامل این هفته از رقابت ها به شرح زیر است: