بهترین تیتراژ پایانی برای لیگ امسال...

الکلاسیکو با طعم ریاضی؛ این یک بازی عادی نیست!

فردا در تبریز تقابلی خواهیم دید که شاید از نظر جدولی خیلی مهم نباشد اما به قدر کافی دلیل برای مهم بودن و جذابیت در دل خود جای داده است.

به گزارش فوتسال 40، لیگ برتر فوتسال ایران فردا به پایان می رسد و تقابل مس سونگون-گیتی پسند در تبریز می تواند بهترین پایان ممکن برای این فصل پر فراز و نشیب باشد که با قهرمانی شاگردان محمد کشاورز به پایان رسید. با وجود مشخص شدن سرنوشت قهرمان، این دیدار همچنان اوج هیجان و حساسیت را در دل دو جای داده است.

علاوه بر موقعیت متزلزل در جدول، مس انگیزه های دیگری هم برای بردن گیتی دارد. این تیم می خواهد تنها صفر لیگ برتر را پیش از پایان خنثی کند. شاگردان حمید بی غم برای عملی کردن این هدف شان کار سختی خواهند داشت آنها باید تیمی را شکست بدهند که در 25 هفته 24 برد و یک مساوی کسب کرده است.

گیتی-مس

شاگردان محمد کشاورز هم در این دیدار فرصت خوبی دارند تا با زدن سه گل به مثل، مثل این تیم تعداد گل هایشان را سه رقمی کنند. البته باید دید گلزنان گیتی می توانند در تبریز چنین کاری انجام دهند یا خیر؛ آنها در آخرین بازی شان مقابل مس در تبریز 4-1 باخته بودند.

تقابل آقای گل ها هم در این دیدار جذاب خواهد بود. محمد درخشانی (22)، مهدی کریمی (20) و مهدی جاوید (18) فردا در سالن پورشریفی مثلث مخوفی تشکیل خواهند داد که هدف نهایی اش کفش طلاست. جاوید که در یک نیم فصل به اندازه کل فصل گل زده، با پوکر مقابل گیتی که کار بسیار سختی است می تواند عجیب ترین اتفاق هفته را رقم زده و دوباره کفش طلا را مال خود کند.