سینا نمی خواهد این شانس را از دست بدهد..

اشتیاق مشکوک گلر لیگ برتری به مصاحبه با رسانه‌ها!

یکی از مدعیان دروازه بانی تیم ملی در روز محرومیتش هم حسابی خبرساز شد تا نشان دهد برای رسیدن به تیم ملی دست به هر کاری می زند.

به گزارش فوتسال 40، کمتر از دو هفته تا اعلام لیست اولیه تیم ملی فوتسال ایران جهت شرکت در جام ملت های آسیا باقی مانده است. شاید تعداد زیادی از مسافران تایلند از هم اکنون مشخص باشند اما در چند پست هنوز سرمربی تیم ملی به جمع بندی نهایی نرسیده است. یکی از این پست ها دروازه بان است؛ جایی که وحید شمسایی باید از بین چند دروازه بان آماده در نهایت دو نفر را با خود به جام ملت ها ببرد. به نظر می رسد او در لیست اولیه اش 4 دروازه بان دعوت کند و رقابت برای قرار گرفتن در این گروه چهار نفره، نه تنها در میدان بلکه در خارج از میدان هم داغ است.

روزنامه شهروند روز گذشته در مطلبی به یک اتفاق جالب در بازی گهر زمین-شهردای ساوه پرداخت؛ گهر زمین این دیدار را در غیاب سینا پرکاس و با درخشش دروازه بان ذخیره اش (مهرزاد صادقی) پیروز شد اما در پایان بازی این سینا پرکاس بود که با وجود محرومیت و غیبت در بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و از آنها خواست تا با او مصاحبه کنند!

سینا پرکاس، دروازه‌بان تیم گهر زمین، که به‌دلیل دریافت چهار کارت زرد از حضور در این مسابقه محروم بود؛ در جایگاه رسمی نشست خبری حضور پیدا کرد و درخصوص این مسابقه و همچنین اردوی آتی تیم ملی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد. این درحالی است که براساس قوانین، حضور بازیکن محروم در نشست خبری غیرقانونی است. نکته قابل توجه دیگر این است که بازیکنان و مربیان این تیم بدون حضور مدیر رسانه‌ای که از الزامات نشست خبری است؛ پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند و این مورد نیز در بالاترین سطح فوتسال ایران و برای تیمی که در رتبه سوم جدول قرار دارد، بسیار عجیب است.

براساس شنیده‌ها و اظهارات خبرنگاران حاضر در این نشست، پرکاس خودش از خبرنگاران درخواست انجام مصاحبه داشته و این بدان معناست که او به خوبی می‌دانسته نظارتی روی موضوع محرومیت او و قوانین برگزاری نشست خبری وجود ندارد. نکته جالب توجه بعدی این است که دروازه‌بان جایگزین گهر زمین، یعنی مهرزاد صادقی، مطابق اعلام سایت‌های مرجع فوتسالی در تیم منتخب هفته حضور داشته است، اما در این نشست حضور نداشته تا دروازه‌بان محروم این تیم به جای او در نشست خبری حضور پیدا کند!