استیناف به کراپ؛ دست از سر آقای گل بردارید!

کمیته استیناف آخرین رای در مورد مهدی جاوید را اعلام کرد.

به گزارش فوتسال 40، دعوای دو باشگاه مس سونگون و کراپ الوند سر مهدی جاوید یکی از اتفاقات جنجالی فصل جاری لیگ برتر بود. بزرگترین قربانی این دعوا خود مهدی جاوید بود که 4 ماه محروم شد و یک نیم فصل کامل را بیرون نشست. او که بازگشتی توفانی به لیگ برتر داشته و طی 7 بازی 15 گل به ثمر رسانده، تحت شکایت دیگری از سوی باشگاه کراپ قرار گرفته بود که کمیته استیناف امروز آن را رد کرد.

کراپی ها که گویا از محرومیت 4 ماهه جاوید سیر نشده بودند، قصد اعمال محرومیت جدیدی برای او را داشتند؛ به عقیده آنها مس سونگون بازیکن غیرقانونی استفاده کرده و بابت آن باید محرومیت دیگری شامل جاوید و نارنجی پوشان شود که البته این ادعای آن به سرانجام نرسید.

در حکم کمیته استیناف که دقایقی پیش در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده آمده است:

در خصوص استیناف باشگاه ورزشی کراپ الوند ایرانیان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه مس سونگون ورزقان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز بنام آقای مهدی جاوید از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور صادرگردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.